با حضور بیش از 8 هزار متخصص
سومین دوره مسابقات ملی مهارت‌سنجی «فن‌آورد» برگزار می‌شود
مسابقات «فن‌آورد» از سال ۱۳۹۳ در دانشگاه صنعتی شریف آغاز شد و امسال هم این دانشگاه میزبان برگزاری بخش حضوری است و گواهی‌های تخصصی پایان این مسابقه نیز به صورت رسمی از طرف دانشگاه صنعتی شریف صادر می‌شود. در فن‌آورد 95 بیش از هشت هزار نفر به رقابت می‌پردازند و زمینه مناسب برای اتصال بین دانشجویان مستعد و فارغ‌التحصیلان با صنایع دانش‌بنیان نیز فراهم خواهد شد.

مسابقات فن‌آورد که در هفت رشته تخصصی داده‌کاوی، جست وجوی پیشرفته (اوسینت)، برنامه‌نویسی کامپیوتر، برنامه‌نویسی تلفن‌های هوشمند، مهندسی برق، معماری و گرافیک برگزار می‌شود، فرصتی متفاوت است تا دانشجویان و فارغ التحصیلان مطرح و مستعد، چالشی هیجان‌انگیز با واقعی‌ترین مسائل و پروژه‌های کشور داشته باشند. شرکتکنندگان می‌توانند توانمندی‌ها و استعدادهای خود را متناسب با این مسئله‌ها بسنجند که این امر، فرصت بسیار مناسب و کم‌نظیری جهت شناسایی افراد توانمند و مستعد است که وضعیت شغلی خود را ارتقا داده و از طرف دانشگاه صنعتی شریف به عنوان متخصص به شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی معرفی شوند.

اهدای بیش از ۲۰۰ سکه بهار آزادی، گواهی رسمی دانشگاه صنعتی شریف، بورسیه و تندیس فن‌آورد تنها بخشی از جوایز این مسابقه است که در کنار اعطای رتبه از طرف دانشگاه صنعتی شریف، این مسابقه را جزو چالش‌برانگیزترین مسابقات برنامه‌نویسی کشور می‌کند. همچنین فن‌آورد با همکاری دانشگاه صنعتی شریف فرصت بورسیه آموزشی را نیز برای شرکت‌کنندگان مستعد فراهم می‌کند. برگزاری کارگاه‌های هدفمند و تخصصی، برگزاری آزمون تخصصی، تسهیل فرایند جمع‌سپاری و برون‌سپاری به متخصص‌ترین‌ها، تامین کارآموز مستعد و توانمند از اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟