کیفیت استون مارتین با Project Neptune این بار در زیر دریا
با زیردریایی استون مارتین به اعماق اقیانوس‌ها سفر کنید
همه ساله در روز اول آوریل، شرکت‌های خودروساز خبری جعلی و دروغین را منتشر می‌کنند. البته، این اخبار معمولا باعث گمراهی مخاطبان نمی‌شود. اما خبر شرکت آستین مارتین درباره ساخت یک وسیله نقلیه غول‌پیکر و حضور آن در رقابت Monster Jam کاملا منطقی و پذیرفتنی بود.

هفته جاری، شرکت آستین مارتین در یک اقدام غیرمنتظره خبر طراحی و توسعه یک زیردریایی را منتشر کرد. این پروژه "نپچون" (Project Neptune) نام دارد و کار مهندسی آن توسط Triton Submarines و طراحی آن توسط آستین مارتین ویژه سفرهای زیر آب انجام شده است.

به‌گفته آستین مارتین، این زیردریایی از کارایی، زیبایی و ظرافت بالایی برخوردار است و در عین ایمن بودن امکان دید 360 درجه را به‌مسافران خود ارائه می‌کند.

مشخصات فنی این زیردریایی هم معرفی شده است. پروژه نپچون ظرفیت دو مسافر و یک هدایت‌کننده را دارد و قادر است تا عمق 500 متری زیر آب برود. این وسیله جالب با بهینه‌سازی‌هایی که در حوزه هیدرودینامیک آن صورت گرفته و کاهش قسمت جلوی آن و هم‌چنین افزایش توان، سرعتی برابر با 5 گره دریایی دارد.

«مارک ریکمن»، مدیر خلاقیت و EVP آستین مارتین درباره این زیردریایی می‌گوید: "طراحی بیرونی پروژه نپچون به‌گونه‌ای است که حداکثر قدرت و کارایی را تضمین می‌کند. علاوه بر این، توجه زیادی به‌بخش هیدرودینامیک زیر این وسیله شده تا بتواند بیشترین اثر را داشته باشد."

طراحی داخلی این زیردریایی ترکیبی از همان چیزهایی است که در خودروهای این شرکت سراغ داریم: بهترین نوع چرم، آلکانتارا و فیبر کربن. گزینه‌های سفارشی‌سازی هم از طریق سرویس آستون مارتین به‌نام Q در دسترس خواهد بود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟