یاهو مسنجر مثل وایبر و واتس‌اپ شد + لینک دانلود نسخه جدید
یاهو مسنجر یکی از قدیمی‎‎ترین برنامه‎های چت جهان است. با وجودی که هنوز این ابزار برقراری ارتباط به سرنوشت MSN و AOL مسنجر دچار نشده و کاملا از صحنه روزگار محفو نشده است، اما شما هم احتمالا مثل خیلی‎های دیگر آخرین باری را که از آن استفاده کرده‎اید را به یاد نمی‎آورید.

اما حالا به نظر می‎رسد یک بار دیگر یاهو عزم خود را جزم کرده تا مسنجر معروف خود را از کما خارج کند. این شرکت جزئیاتی را منتشر کرده که حاکی از تغییرات اساسی در ساختار این نرم‌افزار است، و قرار است شکل و شمایلی شبیه به نرم‌افزارهای پیام رسان مدرن و امروزی مثل واتس‎اپ و وایبر، به همراه ویژگی‎های منحصر‌به‌فرد خود را داشته باشد. این امکانات شامل یکپارچه‌سازی با فلیکر و تامبلر، توانایی حذف پیام‎های ارسالی ناخواسته، گزینه لایک پیام‎ها و ظاهری جدید و شیک است.

اولین قابلیت ادغام فلیکر است که امکان به اشتراک‌گذاری مجموعه عکس‎های شما را راحت می‎کند. یاهو می‎گوید حالا شما می‎توانید به معنای واقعی کلمه در آن واحد صدها عکس را ارسال کنید و سپس آنها «تقریبا بلافاصله» به محیط گفتگوی شما اضافه خواهند شد. شما لازم نیست که نگران فضای ذخيره‌سازی باشید، هر چند که تصاویر اصولا از طریق وب استریم می‎شوند، اما شما در صورت تمایل می‎توانید عکس‎ها را با کیفیت اصلی نیز دانلود كنيد.

تمرکز اصلی یاهو در اینجا روی سرعت بوده است و می‎گوید تقريبا همگام‌سازی گفتگوها در پلتفرم‎های مختلف به صورت بلادرنگ انجام می‎شود. این سیستم حتی زمانی که شما آف‎لاین هستید نیز به کار خود ادامه می‎دهد و به محض اينكه شما دوباره ارتباط را برقرار می‎کنید پیام‎ها را ارسال می‎کند.

این اپلیکیشن نیز مثل وایبر این امکان را در اختیار شما قرار می‎دهد تا پیام‎ها، عکس‎ها یا تصاویر متحرکی را که به اشتباه برای دیگران ارسال کرده‎اید را از صفحه تمام حاضرین در گفتگوها حذف کنید، هر چند شما نمی‎توانید آن را تنها از صفحه خود حذف کنید.

از طرف ديگر، حالا شما می‎توانید یک پست را هم لایک کنید، که به گفته یاهو این قابلیت برای گفتگوهای گروهی بسیار مفید است. برای مثال، شما می‎توانید با استفاده از گزينه لایک موافقت خود با گفته یکی از اعضای شرکت کننده در گروه را اعلام کنید.

مسلما این روزها تصاویر متحرك و استیکرها بخشی جدانشدنی از ابزارهای گفتگوی مجازی شده‎اند، برای نمونه حالا اسکایپ به شما اجازه می‎دهد تصاویر متحرك را مستقیما از تامبلر استفاده کنید. هنوز مشخص نیست که یاهو در این زمینه به چه پیشرفت‎هایی دست پيدا خواهد کرد، اما آنچه مسلم است این است که یاهو تمام تلاش خود را برای دوباره تبدیل شدن به یک پیام رسان موفق خواهد کرد.

در حال حاضر مهمترین بخش در به‎روزرسانی اپلیکیشن یاهو ادامه تعهدات برای بهتر شدن این پلتفرم است، بنابراین شاید یاهو مسنجر جدید هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشد.

در عین حال، یاهو بعد از انتشار نسخه جدید اپلیکیشن خود هنوز مورد انتقاد قرار نگرفته است. در حال حاضر نسخه به‎روزرسانی شده این اپلیکیشن برای پلتفرم‎های  iOS، آندرويد، از طریق وب و در Yahoo Mail قابل دسترسی است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟