lenovo-y900
CES 2016: کامپیوتر گیمینگی با همکاری دو شرکت لنوو و رایزر + تصویر
پروژه Christine یا همان کامپیوترهای گیمینگ ماژولار قلچماق Razer هنوز بصورت تجاری عرضه نشده‌اند اما این به آن معنا نیست که شما نمی‌توانید یک کامپیوتر گیمینگ با برند Razer داشته باشید. لنوو اعلام کرد سیستم گیمینگ Ideacenter Y900 این شرکت همین تابستان با شکل و شمایل Razer با نورپردازی متفاوت کیس، و ماوس و صفحه کلیدی که روی سیستم Chroma کار می‌کنند، عرضه خواهد شد.

قلب تبنده Ideacenter Y900 RE با کامپیوترهای لنوو ای که درحال حاضر بفروش می‌رسند؛ شباهت بسیاری دارد. یک دستگاه ویندوز 10 با پردازنده نسل ششم Core i7 شرکت اینتل، تا 32 گیگابایت حافظه DDR4 و گرافیک NVIDIA. مدلی که در نمایشگاه CES به نمایش درآمده بطور مشخص به گرافیک دوبل GTX 970 که بر روی SLI کار می‌کنند و فضای ذخیره‌سازی مشتمل بر هارددیسک 2 ترابایتی و درایو SSD با فضای 256 گیگابایت مجهز شده است.

بخش Razer قضیه با سیستم نوری که پیش‌تر به آن اشاره شد، خودنمایی خواهد کرد. چراغ‌های ال‌ای‌دی  Y900 RE طوری پیکربندی شده‌اند که با طیف کامل نور Chroma سیستم Razer کار کنند و همان افکت‌های نوری که در تجهیزات بازی Razer Chroma استفاده شده‌اند، از جمله افکت‌های نفس، موج، واکنشی و ثابت را در اختیارتان بگذارند. اگر هیچ کدام از تجهیزات گیمینگ Chroma را ندارید هیچ جای نگرانی نیست. Y900 RE با یک صفحه کلید مکانیکی Razer Blackwidow Chroma و یک ماوس Razer Mamba Chroma همراه است.

این میزان نور برای‌تان کفایت نمی‌کند؟ خبر خوب این‌که نمایشگر منحنی 27 اینچی Y27g شرکت لنوو نیز با نگارش Razer در دسترس خواهد بود که با همان سیستم نور Chroma ملبس شده است. جدا از افکت‌های نوری، Y27g با ویژگی‌هایی از جمله نرخ ریفرش144Hz  و سازگاری با NVIDIA G-sync ،نمایشگر بسیار خوبی است.

این مجموعه سخت‌افزاری از ماه ژوئن در دسترس خواهد بود و کامپیوترهای نگارش Razer با قیمت 2299 دلار به بالا بفروش می‌رسند. نمایشگر منحنی Y27g نیز در ماه ژوئن عرضه خواهد شد و قیمت آن 600 دلار خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟