X cam و X screen
دو اسمارت‌فون رده متوسط ولی منحصربه‌فرد ال‌جی
ال‎جی هنوز تلفن تراز اول بعدی خود را معرفی نکرده است، اما طی روزهای گذشته این شرکت از دو تلفن سطح متوسط جالب توجه رونمایی کرد. این دو دستگاه از سری Specialist S بوده و نام آنها X cam و X screen است.

هر دو آنها از مشخصات نسبتا ساده‎ای برخوردار هستند و این ویژگی شامل آندرويد مارشمالو 6.0، پردازنده مرکزی چهار هسته‎ای، 2 گیگابایت حافظه رم و فضای ذخيره سازی نسبتا کم 16 گیگابایتی است که با این اوصاف به نظر می‎رسد قیمتی معقولانه نیز داشته باشد. همان گونه که احتمالا شما هم حدس زده‎اید، هر کدام از آنها از یک قابلیت منحصر به فرد اضافی نیز برخوردار هستند.

مدل X cam از دو دوربين 13 و 5 مگاپیکسلی پشتی برخوردار است که طبق گفته ال‎جی پیشرفته‎ترین تجربه استفاده از دوربين در یک تلفن هوشمند سطح متوسط را به شما عرضه می‎کند، اما هنوز مشخص نیست که وجود دو دوربين در پشت چه ویژگی خاصی را به همراه خواهد داشت. مدل X screen نیز از یک صفحه نمایش دوم کوچک 1.76 اینچی همیشه روشن برخوردار است که مشخصاتی شبیه به صفحه نمایش V10 دارد و برای نمایش پیام‎های دریافتی، میزان باتری و سایر اطلاعات از آن استفاده می‎شود.

ما به زودی در کنفرانس جهانی موبایل 2016 اطلاعات بیشتری در مورد این دو تلفن به دست خواهیم آورد و طبق گفته ال‎جی هر دو دستگاه از ماه آینده در آسیا، اروپا و آمریکای لاتین به بازار عرضه خواهند شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟