جدیدترین نمایشگر گیمینگ سری XL‌ بنکیو معرفی شد
با محبوبیت بازی‌های رایانه‌ای در میان کاربران دسکتاپ، شرکت BenQ که از سازندگان مطرح نمایشگر‌ برای کامپیوترهای دسکتاپ است، نمایشگرهای مخصوص گیمینگ خود را با کارآیی و طراحی متفاوت به گیمرها عرضه کرده است. اما مدل 2730Z جدیدترین نمایشگر سری XL بنکیو است که به‌صورت اختصاصی برای گیمرها طراحی شده‌ است.

این نمایشگر از رزولوشن 2560x1440 پیکسل بهره می‌برد که علاوه بر ارائه کیفیت تصویر مناسب، 77 درصد فضای بیشتر را نسبت به نمایشگرهای معمولی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نرخ تازه‌سازی تصویر این محصول 144 هرتز است و در صورت استفاده از یک کارت گرافیک پرقدرت، بیشترین لذت در حین انجام بازی‌‌های ویدئویی نصب گیمر خواهد شد؛ اما یکی از مولفه‌‌هایی که در نمایشگرهای گیمینگ اهمیت دارد، زمان تأخیر است. طبق اعلام شرکت بنکیو، نمایشگر گیمینگ مدل XL2730Z این شرکت از زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه برخوردار است که این میزان، تأثیر زیادی در جلوگیری از ایجاد هرگونه سایه و شبح در هنگام نمایش تصاویر پرسرعت و پرتحرک مانند مسابقات اتومبیل‌رانی خواهد داشت. برای رفع مشکلات رایج در نمایشگرهای معمولی، در محصول جدید بنکیو از پنلی با فناوری‌‌ TN‌ استفاده شده تا بهترین تصویر به گیمرها عرضه شود؛ اما استفاده از فناوری‌های جدید فری‌سینک و جی‌سینک در محصولات گیمینگ در میان بیشتر سازندگان نمایشگر در حال گسترش است. محصولات سری ایکس‌ال بنکیو نیز با استفاده از Adaptive-Sync، امکان به‌کارگیری تکنولوژی فری‌سینک را به گیمرها داده است. استفاده از فری‌سینک باعث می‌شود تا پله شدن و گسیختگی در تصاویر نمایشگر‌ها از بین رفته و تصاویر به‌صورت روان و بدون تأخیر نمایش داده شوند. برای بهره گرفتن از این فناوری شرکت ‌ای‌ام‌دی، نیاز است تا کارت گرافیک هم از این تکنولوژی پشتیبانی کند. 

همچنین فناوری Flicker-Free مورد استفاده در نمایشگرهای گیمینگ بنکیو از خستگی چشمان کاربر هنگام استفاده‌‌های طولانی‌مدت کاسته و تجربه بهتری را در اجرای بازی‌های ویدئویی ارائه می‌‌کند. همچنین به‌کارگیری تکنولوژی Motion Blur، عکس‌العمل گیمر را به ویژه در بازی‌های پرسرعت آنلاین، افزایش می‌دهد. تعبیه کنترلر S Switch Arc با کلیدهای قابل تنظیم برای اعمال تنظیمات "بازی" یا "تفریح"، دسته ارگونومیک برای حمل آسان و یک گیره برای آویختن هدفون از دیگر امکانات در‌نظر گرفته شده برای نمایشگر گیمینگ مدل XL2730Z شرکت بنکیو است که به‌تازگی در بازارهای داخلی توزیع شده است. گارانتی و خدمات پس از فروش نمایشگرهای بنکیو بر‌عهده شرکت آواژنگ است 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟