جستجوی بصری محصول مورد نظر شما از داخل یک عکس
به‌زودی جست‌وجو از طریق دوربین اسمارت‌فون امکان‌پذیر می‌شود
پینترست ابزار جدیدی است که توسط آن می‌توان چیزهایی که قصد خرید آن را داریم را پیدا کنیم. روش کار به این صورت است که شما به بخش جستجوی پینترست رفته و دکمه جستجوی بصری را فشار می‎دهید، بعد دوربين خود را به سمت هر چیزی که به آن علاقه‎مند هستید می‎گیرید و سپس به طور خودکار یک جستجوی بصری از هر چیزی که شما می‎بینید انجام می‎شود. پینترست این تصویر را با مجموعه‎ای از اشیایی که فکر می‎کند با آن مطابقت دارد به نمایش می‎گذارد و کاربر می‎تواند روی هر نقطه مشخص شده کلیک کرده و پیشنهادات موجود برای اقلام مشابه را بدست آورد. این شرکت می‎گوید طی چند ماه آینده تمام ابزارهای جدید جستجوی بصری ارائه خواهند شد و به‎روزرسانی‎های جستجوی بصری تنها بخشی از مجموعه به‎روزرسانی‎هایی است که این شرکت وعده عرضه آن را داده است.

با ارائه نسخه به‎روزرسانی شده جستجوی بصری پینترست، حالا وقتی یک کاربر عکسی را در پینترست باز می‎کند، سیستم به طور خودکار اشیای موجود در عکس را که این شرکت فکر می‎کند می‎تواند محصولات مشابه با آن را پیدا کند، شناسایی می‎کند. وقتی کاربر دکمه جستجوی بصری را فشار می‎دهد، این اشیا به شکل نقطه‎هایی در صفحه نمایش ظاهر مي‎شوند. پینترست در ابداع ابزارهای جستجوی بصری نسبت به سایر شرکت‎های تجارت آن‎لاین توانایی بسیار بالاتری دارد. ابزارهای جستجو بر اساس تصویر دیگری نیز در وب وجود دارد، اما پینترست یکی از معدود شرکت‎هایی است که بیشترین فعالیت و محبوب را در این زمینه کسب کرده است. پینترست با فناوری پیشرفته جستجوی بصری خود کاری کرده تا کاربران بتوانند در هر لحظه به راحتی اجناس مورد نظر خود را شناسایی و محصول و برند مورد نظر خود را انتخاب کنند.

یکی از موارد اضافه شده به نسخه به‎روزرسانی جستجوی بصری، ابزارهای تجاری جدیدی است که کاربران را در محیط وب همراهی کرده و به آنها این امکان را می‎دهد تا محصولات را جستجو کرده و مناسب‌ترین آنها را انتخاب کنند. به نظر می‎رسد یکی از بزرگترین به‎روزرسانی‎های انجام شده اضافه شدن یک کارت خرید به این مجموعه است. کاربران بعد از پیدا کردن محصول مورد نظر خود در صورتی که بتوان آن را از پینترست خریداری کرد می‎توانند آنها را به یک کارت خرید اضافه کنند که میتوان در هر پلتفرمی‎ از آن استفاده کرد. بنابراین اگر یک کاربر محصول مورد نظر خود را در تلفن خود پیدا کند، اما در آن لحظه آمادگی خرید را نداشته باشد، می‎تواند در فرصت مناسب خرید را در آی‎پد خود انجام دهد و یا برای خرید به صفحه وب شرکت مراجعه کند.

تولیدکنندگان محصولات نیز از این پس می‎توانند از طریق صفحات مخصوص برندها تعامل بیشتری با مشتريان خود داشته باشند. به عنوان مثال اگر کاربری یک کیف بخصوص را برای خرید جستجو کند، می‎تواند مستقیما به صفحه فروشنده هدایت شده و سایر محصولات مشابه تولید شده توسط این برند را نیز مشاهده کند.

این ابزار تجاری اهمیت زیادی برای پینترست دارد، زیرا می‎تواند سلایق مشتریان و نحوه انتخاب محصول توسط آنان را تحت نظر داشته باشد. این اطلاعات برای شرکتی مثل پینترست از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتواند طیف گسترده‎ای از محصولات را به جمعیت بیشتری از مشتريان متصل کند. در حال حاضر پینترست با بیش از 100 میلیون کاربر به یک شبکه اجتماعی بزرگ تبدیل شده است که به کاربرانش کمک می‎کند محصولات مورد نظر خود را هر چه سریع‎تر پیدا کنند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟