استقبال از المپیک زمستانی 2022
طراحی پل زیبایی در چین با حلقه‌های المپیک
در ماه‌های گذشته کمیته بین المللی المپیک شهر پکن پایتخت چین را به عنوان میزبان بازی‌های المپیک زمستانی سال 2022 معرفی کرد. اما به تازگی شرکت خوش ذوق پندا با برداشتی مستقیم از نماد حلقه‌های المپیک، پل سان‌شان را در محدوده رودخانه Gui برای بازی‌های زمستانی 2022 پکن طراحی و ساخته است.

 "پندا" شرکتی است که به ایجاد طرح‌های خلاقانه و نوآورانه مشهور است. به تازگی این شرکت پل مارپیچی "سان‌شان" را در محدوده رودخانه Gui چین برای زیرساخت سیستم بازی‌های المپیک با ساختار میله‌ای طراحی و ساخته است. این پل در محیطی کوهستانی و با الهام از پنج حلقه نماد المپیک ساخته شده و چشم‌اندازی زیبا در محیطی کوهستانی را به معرض نمایش گذاشته است. این پل شهر پکن را با شهر ژانگ‌جیاکو متصل کرده که بیشتر بازی‌های المپیک در این مکان انجام خواهد شد.

استفاده از طرح حقله‌های المپیک برای طراحی یک پل زیبا در چین

در سال‌های اخیر محدوده عمومی تفریحی و سرگرمی گردش‌گران و ساکنان محدوده این رودخانه با پل‌های متعددی احاطه شده که جلوه بصری خاصی را به دنبال داشته است. این پل 452 متر طول دارد و از ساختار مارپیچی دولایه و سه قوس با ساختار فولادی 95 متری برخوردار بوده و با کابل‌های محکم فولادی مهار شده است. همچنین روی پل چهار لاین مربوط به تردد وسایل نقلیه وجود دارد که با معبر پیاده‌رو از یکدیگر تفکیک شده‌اند و اطراف آن نیز فضای سبز تعبیه شده است.

==============================

شاید به این مقالات هم علاقمند باشید:

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟