تعویض گوشی‌های معیوب زمان‌بر است
هشدار سامسونگ: گلکسی نوت ۷ خودتان را خاموش کنید!
ظاهرا پروسه تعویض گوشی‌های گلکسی نوت ۷ در سراسر دنیا بیشتر چیزی که تصور می‌شود؛ زمان‌بر و طولانی است و سامسونگ باید مجوزهای قانونی و امنیتی لازم را از سازمان‌های مربوطه دریافت کند. به همین خاطر این شرکت به کاربران هشدار و توصیه جدی کرده فعلا گلکسی نوت ۷ را خاموش کنند.

هر چند ساعت یک خبر درباره انفجار و آتش‌سوزی فبلت‌های گلکسی نوت ۷ از گوشه و کنار دنیا مخابره می‌شود. فردی ماشین‌اش در آتش سوخت، دیگری خانه‌اش خاکستر شد و چند مورد آسیب جدی بدنی دیدند و دچار سوخته‌گی شدند. در ایران هم چند گزارش از آتش گرفتن و انفجار گلکسی نوت ۷ منتشر شده است. 

مطلب پیشنهادی

گلکسی نوت ۷ خانه‌ای را به آتش کشید!
هر چند ساعت یک گلکسی نوت ۷ منفجر می‌شود

ظاهرا پروسه تعویض گوشی‌های گلکسی نوت ۷ به‌راحتی و سادگی و سرعتی که انتظار می‌رود؛ نیست و سامسونگ باید منتظر بررسی و تایید کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی امریکا (CPSC)  باشد. در کشورهای دیگر هم زمان رسیدن گلکسی نوت‌های ۷ سالم و تعویض با مدل‌های معیوب زمان‌بر است.

مطلب پیشنهادی

چگونه در ایران فبلت گلکسی نوت ۷ را تعویض کنیم؟
بیانیه رسمی سامسونگ ایران در مورد فبلت جدید این شرکت

به همین خاطر؛ شرکت سامسونگ تا کنون چندین بار متن اطلاعیه خود درباره تعویض گوشی‌های معیوب گلکسی نوت ۷ را تغییر و دستکاری کرده است و در جدیدترین ویرایش در بخشی از آن به کاربران هشدار می‌دهد هرچه سریع‌تر نسبت به تعویض گوشی خود اقدام کنند و تا آن زمان گلکسی نوت ۷ را خاموش کنند تا به مشکل برنخورند. 

مطلب پیشنهادی

استفاده از گلکسی نوت 7 در خطوط هوایی استرالیا ممنوع شد

برخی گمانه‌زنی‌ها می‌گویند تمامی کاربران در سراسر دنیا برای تعویض گوشی خود اقدام نکردند و به هشدار سامسونگ توجه‌ای ندارند؛ به همین خاطر شاهد بروز سانحه و آتش‌سوزی هستیم. سامسونگ نیز از این جهت دوباره تاکید کرده گوشی‌های خود را خاموش کنید. برخی خبرها نیز از برنامه دوگانه سامسونگ برای تعویض گوشی‌های گلکسی نوت ۷ خبر می‌دهند. ظاهرا این شرکت به طور موقت یک گوشی گلکسی J به دارندگان گلکسی نوت ۷ می‌دهد تا گوشی‌های سالم از راه برسند یا اینکه خود کاربران می‌توانند یک گوشی گلکسی اس ۷ یا اس ۷ اج به جای گلکسی نوت ۷ ببرند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟