تراشه 16 گیگابایتی SLC پرسرعت توسط توشیبا معرفی شد
توشیبا از سازندگان مطرح تراشه‌های ذخیره‌ساز در جهان است. به تازگی این شرکت جدیدترین تراشه SLC خود که از فناوری پیشرفته BENAND با لیتوگرافی 24 نانومتر تولید شده را معرفی کرد. هر یک از بسته‌های این تراشه ذخیره‌ساز 16 گیگابایت ظرفیت دارد و در یک بسته TSOP با 48 پین تجمیع شده است.

در ساختار تراشه‌های SLCم(Single-Level Cell) از سلول‌های واحد استفاده شده و می‌تواند سرعت خواندن، نوشتن و پایداری داده‌ها را به بالاترین حد ممکن برساند. با این وجود، تراشه‌‌های SLC‌ از عمر مفید کمتری نسبت به TLC برخوردارند. این تراشه از الگوریتم تصحیح خطای BCH‌ بهره‌مند بوده و قادر است درجه حرارت تا 85 درجه و 40- درجه سانتیگراد را به خوبی تحمل کند.

مطلب پیشنهادی

کارت گرافیک GTX1080 AMP Extreme زوتاک وارد بازار شد
گزینه مناسب گیمرها و کاربران حرفه‌ای

توشیبا اعلام کرده که به منظور کاهش هزینه‌ها و همچنین تنوع در میزان ظرفیت، خریداران می‌توانند تراشه جدید را از ظرفیت یک گیگابایت تا 128 گیگابایت سفارش دهند تا تولید و در اختیارشان قرار گیرد. این مهم می‌تواند دایره انتخاب سازندگان تجاری ذخیره‌سازها به ویژه دستگاه‌های هوشمند را به شدت افزایش دهد. همچنین توشیبا می‌‌گوید که امکان کاهش ولتاژ فعالیت این تراشه جدید از 3.3 ولت به 2.7 ولت نیز در ظرفیت‌های پایین وجود دارد. مجموع قابلیت‌‌های تراشه جدید توشیبا زمینه مناسبی را برای طراحان برنامه‌های کاربردی مخابراتی، سازندگان نمایشگرها و تلویزیون، سازندگان کنسول‌های بازی، روبات‌ها و پرینترهای صنعتی به وجود خواهد آورد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟