منتظر قدم رو به جلوی بعدی سامسونگ در صنعت موبایل باشید!
سامسونگ اسکنر اثر انگشت اختصاصی خود را تولید می‌کند
سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولید کننده گوشی هوشمند دنیا، یک شرکت کاملا شناخته شده است. سامسونگ در زمینه‌های متعددی کاملا خودکفا شده و بسیاری از قطعات سخت افزاری گوشی‌های هوشمندش را شخصا تولید می‌کند. حال به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد قدم رو به جلوی بعدی سامسونگ در این راستا خواهیم بود. سامسونگ قصد دارد که به تولید اسکنر اثر انگشت اختصاصی خود بپردازد. با سایت شبکه همراه باشید.

سامسونگ علاوه بر عملکرد موفقی که عرضه گوشی‌های هوشمند خود دارد، در زمینه‌های مختلف دیگری هم یک شرکت شناخته شده است. لوازم خانگی سامسونگ، سیستم روی چیپ‌های (SoC) سامسونگ، رم‌های سامسونگ، صفحه نمایش‌های سامسونگ و بسیاری دیگر از موارد این چنینی از جمله زمینه‌های موفقی هستند که این شرکت کره‌ای در آن‌ها فعالیت می‌کند.

بخش عظیمی از درآمدهای سامسونگ مربوط به فعالیت‌های آن در زمینه‌های فرعی مرتبط با تولید گوشی‌های هوشمند می‌شود. به عنوان مثال سامسونگ همواره جدیدترین تکنولوژی ساخت تراشه یا به اصطلاح لیتوگرافی را در اختیار دارد و این موضوع سبب می‌شود که تراشه‌های اختصاصی سری اگزینوس این کمپانی پتانسیل بالایی داشته باشند و شرکت‌هایی نظیر اپل برای استفاده از مزیت‌های تولیدی که سامسونگ در اختیار دارد، مجبور به همکاری با آن شوند.

سامسونگ هم اکنون بخش‌های سخت افزاری اصلی گوشی‌های هوشمند را شخصا تولید می‌کند. به عنوان مثال تراشه، رم، مودم، صفحه نمایش و بسیاری از موارد دیگری که در گوشی‌های هوشمند سامسونگ استفاده می‌شوند همگی به طور اختصاصی توسط خود این شرکت تولید شده‌اند. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارید در این راستا فعالیت‌های خود را گسترش داده و یک قدم دیگر رو به آینده‌ای خودکفاتر در صنعت موبایل را بردارد.

طبق گزارش‌ سایت سم‌موبایل، شرکت سامسونگ در تلاش است تا به زودی و در آینده نزدیک به تولید اسکنر اثر انگشت اختصاصی پرداخته و محصولات میان رده و بالا رده آینده خود را به اسکنرهای اثر انگشت اختصاصی برند خود مجهز کند. لازم به اشاره است که سامسونگ هم اکنون برای تولید اسکنر اثر انگشت محصولات هوشمند خود با کمپانی سیناپ‌تیکس (Synaptics) همکاری می‌کند. به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی سامسونگ به منظور تولید اسکنرهای اثر انگشت اختصاصی سال آینده رسما به مرحله اجرا برسد.

با تولید اسکنرهای اثر انگشت توسط سامسونگ، هزینه ساخت گوشی‌های مجهز به اسکنر اثر انگشت این برند کاهش یافته و این موضوع به افزایش سود سامسونگ در ازای فروش هر گوشی این چنینی کمک می‌کند. در این بین گفته شده که سامسونگ قصد دارد، اسکنرهای اثر انگشت برند خود را مانند سایر قطعات سخت افزاری که هم اکنون تولید می‌کند به شرکت‌های تولید کننده گوشی دیگر هم بفروشد. بدین صورت منبع درآمد جدیدی هم برای شرکت کره‌ای سامسونگ ایجاد می‌شود. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟