با جدیدترین اسمارت‌فون مقرون به صرفه زد‌تی‌ای آشنا شوید!
زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 با قیمت 130 دلار رونمایی شد
شرکت زد‌تی‌ای به تازگی از جدیدترین گوشی هوشمند ارزان قیمت خود رونمایی کرد. این گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 (ZTE Grand X 4) نام دارد و قرار است با قیمت 130 دلار و از روز جمعه روانه بازار شود. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی دقیق‌تر به مشخصات فنی گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 داشته باشیم.

زدتی‌ای از جمله شرکت‌هایی است که در زمینه تولید گوشی‌های اندرویدی فعالیت دارد و گاها محصولات جالب توجهی را معرفی می‌کند. تازه‌ترین گوشی هوشمندی که از سوی این کمپانی معرفی شده، زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 نام دارد و یک محصول مقرون به صرفه به شمار می‌رود. این گوشی هوشمند قرار است از روز جمعه و با قیمت 130 دلار عرضه شود.

مطلب پیشنهادی

وان‌پلاس 3T با تراشه اسنپدراگون 821 رسما معرفی شد
با "قاتل پرچمدار" جدید شرکت وان‌پلاس آشنا شوید!

گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 یک محصول میان‌رده است، بنابراین نباید انتظار داشته باشید که با قیمت 130 دلاری خود مشخصات فنی فوق‌العاده‌ای را ارائه کند. این گوشی هوشمند به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر اچ‌دی (1280 در 720 پیکسل) مجهز است که توسط پنل گوریلاگلس 3 از آن محافظت به عمل می‌آید.

سیستم روی چیپ (SoC) بکار گرفته شده در گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4، تراشه اسنپدراگون 425 کوالکام است. این تراشه از یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای و متشکل از هسته‌های پردازشگر Cortex A53 با فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز بهره‌ می‌برد. رم گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 ظرفیت 2 گیگابایتی دارد و حافظه داخلی آن به طور پیش‌فرض 16 گیگابایتی فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. البته باید اشاره کنیم که گوشی هوشمند نامبرده شده از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 از سنسوری 13 مگاپیکسلی با چراغ فلش LED تشکیل شده و برای دوربین سلفی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. باتری دستگاه ظرفیت 3140 میلی آمپر ساعتی دارد و از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند. نکته‌ای که گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 را نسبت به سایر محصولات میان‌رده و با قیمت این چنینی متمایز می‌کند، مربوط به بهره‌مندی آن از اسکنر اثرانگشت اختصاصی است. شرکت زدتی‌ای در پنل پشتی و درست زیر چراغ LED گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4، اسکنر اثر انگشت دستگاه را تعبیه کرده است.

از نظر سیستم عامل هم گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 به صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 6.0 مارشمالو بهره می‌برد. همانطور که مشاهده کردید مشخصت فنی گوشی هوشمند زد‌تی‌ای گرند ایکس 4 در مقایسه با قیمت 130 دلاری آن بسیار عالی به نظر می‌رسند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟