منتظر سرویس پرداخت الکترونیکی اختصاصی ال‌جی باشید
ال‌جی از 4 ساعت هوشمند و سرویس LG Watch Pay رونمایی می‌کند!
به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای ال‌جی در تلاش است تا به‌زودی از چهار ساعت هوشمند جدید و سرویس پرداخت الکترونیکی اختصاصی ساعت‌های هوشمندش با نام "LG Watch Pay" رونمایی کند. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاه دقیق‌تری به جزئیات این خبر داشته باشیم.

طی چند وقت اخیر، استقبال کاربران از گجت‌های پوشیدنی و به ویژه ساعت‌های هوشمند بسیار جالب توجه بوده است. این موضوع سبب شده تا تقریبا تمام کمپانی‌های فعال در صنعت موبایل نسبت به تولید و عرضه ساعت‌های هوشمند اختصاصی خود وارد عمل شوند. یکی از این شرکت‌ها، شرکت کره‌ای ال‌جی محسوب می‌شود. طبق تازه‌ترین خبرهای به دست آمده، ظاهرا ال‌جی در تلاش است تا در آینده نزدیک از چهار ساعت هوشمند جدید و سرویس پرداخت الکترونیکی و بیسیم خود با نام اختصاصی "LG Watch Pay" پرده‌برداری نماید.

چهار ساعت هوشمند جدید ال‌جی احتمالا یک محصول واحد هستند که در نسخه‌های مختلفی عرضه خواهند شد. به بیان دیگر احتمالا ال‌جی استراتژی شبیه به استراتژی شرکت‌هایی نظیر سامسونگ را در پی می‌گیرد و ساعت هوشمند جدید خود را در چهار نسخه مختلف روانه بازار می‌کند. گفته شده که چهار نسخه مختلف ساعت هوشمند ال‌جی به ترتیب "LG Watch Style"، "LG Watch Pro"، "LG Watch Force" و "LG Watch Sole" نام دارند.

پیش‌بینی می‌کنیم که ساعت هوشمند "LG Watch Style" از نظر ظاهری حالتی مدرن‌ و متداول را به همراه داشته باشد و شاید به دستبندی شیک مجهز شود. در سمت مقابل، احتمالا "LG Watch Pro" از نظر سخت افزاری نسبت به سایر نسخه‌های ساعت هوشمند جدید ال‌جی کمی قدرتمندتر خواهد بود یا از نظر سبک طراحی حالتی پیشرفته‌تر را ارائه می‌کند. پیش‌بینی می‌کنیم که "LG Watch Force" به ظاهری شیک و دستبندی فلزی تجهیز شود و "LG Watch Sole" هم نسخه‌ای منحصر به فرد با ظاهری متفاوت نسبت به سه نسخه دیگر نامبرده شده باشد.

متاسفانه در حال حاضر هیچ جزئیات بیشتری در رابطه با چهار ساعت هوشمند جدید شرکت ال‌جی منتشر نشده است. در این خبر به موضوع جالب دیگری هم اشاره شده است که مربوط به رونمایی ال‌جی از سرویس پرداخت الکترونیکی اختصاصی با نام "LG Watch Pay" می‌شود. پیش از این شایعات زیادی در رابطه با سرویس "ال‌جی پی" (LG Pay) منتشر شده بود اما اخیرا شدت شایعات مرتبط با این موضوع کاهش یافت.

حال به نظر می‌رسد که ال‌جی در کنار چهار ساعت هوشمند جدیدش از سرویس پرداخت الکترونیکی بیسیم اختصاصی خود با نام "LG Watch Pay" هم رونمایی خواهد کرد و بدین صورت ساعت‌های هوشمند جدیدش قادر به پشتیبانی از این سرویس خواهند بود. بنابراین کاملا مشخص است که به احتمال زیاد در آینده نزدیک شاهد پرده‌برداری ال‌جی از سرویس پرداخت الکترونیکی بیسیم اختصاصی باشیم. شاید گوشی هوشمند ال‌جی جی 6 (LG G6) که پرچمدار سال 2017 این شرکت کره‌ای خواهد بود، اولین گوشی هوشمندی باشد که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟