جدیدترین گوشی رده بالا و مجهز به تکنولوژی "تاچ سه بعدی" میزو
میزو پرو 6 پلاس با تراشه اگزینوس 8890 عرضه شد
شرکت میزو امروز عرضه گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس (Meizu Pro 6 Plus) را به عنوان جدیدترین گوشی رده بالا و مجهز به تکنولوژی "تاچ سه بعدی" یا همان "3D Touch" آغاز کرد. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی بر جزئیات مربوط به این گوشی فوق‌العاده داشته باشیم.

شرکت میزو که طی چند سال اخیر پیشرفت‌های شایان ملاحظه‌ای داشته و در زمینه عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه یک برند شناخته شده است، به تازگی عرضه جدیدترین گوشی رده بالا و مجهز به تکنولوژی "تاچ سه بعدی" خود یعنی گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس را در کشور چین آغاز کرد. این گوشی هوشمند از نظر ظاهری بسیار شبیه به گوشی میزو پرو 6 اس (Meizu Pro 6S) است و از بدنه آلومینیومی بهره می‌برد.

مطلب پیشنهادی

با فشردن این دکمه خودتان را از بند اینترنت رها کنید

سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس، اندروید 6.0.1 مارشمالو بوده و رابط کاربری Flyme OS 6 در کنار آن ارائه می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس مربوط به چراغ فلش LED دوربین اصلی آن می‌شود. چراغ فلش این گوشی مانند چراغ فلش گوشی میزو پرو 6 اس از 10 چراغ LED و دایره‌ای شکل تشکیل شده است.

صفحه نمایش گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس 5.7 اینچی و از نوع سوپر آمولد (Super AMOLED) در نظر گرفته شده و وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل یا به اصطلاح QHD را ارائه می‌کند. بنابراین تراکم پیکسلی صفحه نمایش این گوشی در حدود 518 پیکسل در هر اینچ است و شرکت میزو مدعی شده که روشنایی نمایشگر این محصول به 600 نیت می‌رسد. همانطور که پیش از این اشاره داشتیم، صفحه نمایش گوشی میزو پرو 6 پلاس از قابلیت یا تکنولوژی "تاچ سه بعدی" (3D Touch) پشتیبانی به عمل می‌آورد.

سیستم روی چیپ (SoC) بکار گرفته شده در گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس، تراشه اگزینوس 8890 سامسونگ با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای است. لازم به اشاره است که این سیستم روی چیپ همان تراشه‌ای است که در حال حاضر در نسخه جهانی گوشی‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ از آن استفاده شده است. رم گوشی میزو پرو 6 پلاس ظرفیت 4 گیگابایتی دارد و دستگاه از نظر حافظه داخلی شامل دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی می‌شود.

دوربین اصلی گوشی هوشمند میزو پرو 6 پلاس از یک سنسور 12 مگاپیکسلی با 10 چراغ فلش LED تشکیل شده و دوربین سلفی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. باتری این گوشی هوشمند  هم ظرفیت 3400 میلی آمپر ساعتی را ارائه می‌کند و از تکنولوژی شارژ سریع mCharge پشتیبانی به عمل می‌آورد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟