گالری تصویر
LG G4؛ جدیدترین تلفن هوشمند پرچمدار ال‎جی
سرانجام انتظار علاقه مندان محصولات ال‎جی به سر رسید و انتشار اخبار رسمی‎ عرضه آخرین تلفن هوشمند پرچمدار ال‎جی آغاز شد. طبق اخبار منتشر شده LG G4 در چند مورد کلیدی اصلاح شده است.

قرار بود که ال‎جی در ساختار بدنه این تلفن علاوه بر مواد پلاستیکی رایج از چرم اصل نیز استفاده کند که به وعده خود عمل کرد، همان‌گونه که از G4 جدید انتظار مي‎رفت، دوربين این تلفن همراه از یک لنز f/1.8 که روی یک سنسور 16 مگاپیکسلی سوار شده، برخوردار است و یک رابط کاربری جدید در قالب نرم‌افزار اختصاصی UX 4 با رنگ‌های شادتر و پر زرق و برق تحت سیستم‌عامل آندرويد 5.0 آب‌نبات چوبی تغییر دیگر این تلفن هوشمند است. از دیگر قابلیت‎های این تلفن هوشمند جدید می‎توان به صفحه‌نمایش نسبتا منحنی آن اشاره کرد که البته این انحنا به اندازه LG G Flex 2 نیست. این صفحه‌نمایش  5.5 اینچی بوده  و با دقت تصویر 2560 در  1440 پیکسل (Quad HD)عرضه شده است. همان‌طور که انتظار می‎رفت ابعاد مدل G4 کمی‎ بزرگ‌تر از G3 شده است. 

برخلاف سامسونگ و اپل که این روزها در تلفن‎های مطرح خود از قابلیت پیشرفته و جدید اسکنر اثرانگشت استفاده می‎کنند، ال‎جی هم مثل اچ‎تی‎سی از این قابلیت صرفنظر کرده و در G4 خبری از پیمایش‌گر اثر نگشت نیست.
شایعاتی در مورد اینکه ال‎جی مشغول کار روی تراشه اختصاصی خود است به گوش می‎رسید، اما LG G4 توان پردازشی خود را از یک پردازنده Snapdragon 808 کوال‌کام به امانت گرفته است.  G4 هم همانند G3 از فضای ذخيرهسازی داخلی 32 گيگابايتی برخوردار است. قاب پشتی این تلفن قابل جدا شدن است و این به این معنا است که هم می‌توان باتری 3000mAh این تلفن را تعویض کرد و هم از طریق کارت microSD امکان افزایش فضای ذخيره‌سازی فراهم شده است..

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟