دیگر نگران وای‌فای در هواپیما نباشید
افزایش سرعت سه برابری وای‌فای یک خطوط هواپیمایی
از سرعت بسیار پایین وای‌فای هنگام پرواز با هواپیما خسته شده‌اید؟ یا این‌که حتی بدتر از آن؛ اصلا خبری از وای‌فای نیست؟ شرکت Southwest به داد شما خواهد رسید. برنامه جدید ارتقای این شرکت به‌زودی پیاده‌سازی می‌شود و در آن‌صورت این مشکل هم حل خواهد شد.

قرار است از اواخر سال آینده میلادی؛ تمام هواپیماهای بالای 700 نفر مسافر شرکت Southwest به وای‌فای در هنگام پرواز مجهز شوند. اما مشکل فعلی چیز دیگری است. هواپیماهای کلاسیک B737-300 این شرکت از داشتن هرگونه ارتباط در داخل هواپیما محروم هستند. این مدل هواپیماها طبق برنامه‌های تعیین شده تا اواسط سال 2017 از سیستم خارج یا به‌قول معروف بازنشسته می‌شوند. قرار است جت‌های (B737-8 (MAX جایگزین آن‌ها شوند.

مطلب پیشنهادی

اگر به دنبال یک پرواز امن هستید، گوشی همراه را خاموش کنید

حالا شرکت Southwest نه‌تنها وعده وای‌فای بیشتری داده بلکه مدعی شده کیفیت وای‌فای را هم بالاتر می‌برد. "با توجه به برنامه‌ای که برای افزایش پهنای باند درنظر گرفته شده و این‌که احتمالا این افزایش سه برابر تجربه فعلی خواهد بود؛ مسافران می‌توانند با سرعت بسیار بالا به وب‌گردی مشغول باشند. هم‌چنین در اواسط سال 2018 میلادی؛ مجددا این پهنای باند افزایش پیدا می‌کند. پیش‌بینی می‌شود سرعت‌های اتصال بالاتر رود و شرکت Southwest‌ تصمیم گرفته تا ارتباطات خود را با تأمین‌کنندگان محتوا توسعه دهد. با چنین اتفاقی؛ محتوای خاص‌تری در اختیار مسافران پروازهای این شرکت قرار می‌گیرد."

البته؛ لازم نیست که مسافران نگران افزایش هزینه باشند؛ چون قراراست قیمت‌ها تغییری نکند و هم‌چنان مشابه شرایط فعلی بشد. دسترسی به اینترنت هم برای یک روز 8 دلار خواهد بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟