مناسب برای سلفی
23/02/1394 - 15:31
سونی گوشی هوشمند Xperia C4 را معرفی کرد
Xperia C4 نیاز مصرف‌کنندگانی را که تلفن هوشمند را نه فقط برای عکس‌های عالی بلکه برای کارایی‌های بی‌نظیر و قدرتمند می‌خواهند، برآورده می‌کند. دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی با لنز زاویهٔ گسترده که از تخصص دوربین سونی بهره گرفته است، به شما اجازه می‌دهد سلفی‌هایی بی‌نقص بگیرید و در عین حال کیفیت صفحه‌نمایش و عملکرد آن تجربهٔ همه‌جانبه‌ای از تلفن هوشمند پیشرفته ارائه می‌دهد.»

سونی در تاریخ ششم می مدل جدیدی از اسمارت‌فون رده متوسط Xperia C را معرفی کرد. به گفته این شرکت مهم‌ترین قابلیت گوشی هوشمند اکسپریا C4 برخورداری از دوربین جلو 5 مگاپیکسلی به همراه تعداد زیادی از برنامه‌های سرگرم‌کننده برای این دوربین است که امکان گرفتن بهترین عکس‌های سلفی را فراهم می‌کند. 

دوربین جلو این گوشی از لنز 25 میلی‌متری با زاویه دید گسترده استفاده می‌کند و مجهز به حسگر Exmor R، فلاش LED ملایم و قابلیت HDR برای ثبت تصاویر واضح و شفاف خیره‌کننده است. سونی ادعا می‌کند این دوربین حتی در شرایط کم‌نورِ «دشوار برای عکس‌برداری بی‌نقص» نیز کارایی بالایی از خود بروز می‌دهد و به‌طور خودکار تنظیمات را بهینه می‌کند تا بهترین تصویر ممکن را به شما ارائه دهد و فناوری SteadyShot هر لرزش دوربین را جبران می‌کند.

صفحه‌نمایش این اسمارت‌فون 5.5 اینچی Full HD و مجهز به فناوری Mobile BRAVIA Engine 2 است که به روشنایی و زنده بودن تصاویر کمک زیادی می‌کند. همچنین، فناوری IPS امکان مشاهده تصاویر در هر زاویه را فراهم می‌کند. طراحی این گوشی تا حدود زیادی شبیه مدل‌های قبلی است ولی فریم ساده‌گرایانه دور صفحه ضدخش، هم قابلیت مشاهده را بهبود می‌دهد و هم طراحی تلفن هوشمند را و در عین حال ساختار سبک‌وزن آن حس راحتی را در دستان ایجاد می‌کند. Xperia C4 در رنگ‌های سفید و مشکی و سبز نعنایی عرضه می‌شود.

پردازنده انتخاب شده برای این گوشی نیز هشت هسته‌ای 64 بیتی از شرکت MediaTek است. پشتیبانی از شبکه‌های موبایل 4G به همراه باتری بزرگ 2600 میلی‌آمپرساعتی از دیگر مشخصات ویژه این گوشی هستند. Xperia C4 با بیش از ۱۹۵ دستگاه مبتنی بر  ارتباطات NFC از Sony شامل SmartBand Talk و هدست بلوتوث استریو (SBH60) سازگار است. همچنین می‌توانید این تلفن هوشمند را با پایه رومیزی محافظ SCR15 Cover یا با طیف کامل کیف‌های ساخته‌شده برای Xperia سفارشی کنید. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟