استفاده از متخصصان تلویزیون‌های ماهواره‌ای
راه‌حل عجیب و باورنکردنی سامسونگ برای تعمیر ماشین‌های لباس‌شویی
سامسونگ در سال 2016 بعد از گزارش‌های زیادی که درباره انفجار ماشین‌های رختشویی دریافت کرد، دستور فراخوانی نزدیک به 3 میلیون ماشین را صادر کرد. به مشتریان سامسونگ این حق انتخاب داده شد که در صورت تمایل دستگاه‌های آن‌‌ها توسط متخصصین معتبر در محل تعمیر شود. اما این شرکت کره‌ای حالا روش دیگری را برای عمل کردن به وعده خود در پیش گرفته است: استفاده از "دیش نتورک".

طبق گزارشی که توسط Consumerist منتشر شد؛ سامسونگ برای تعمیر ماشین‌های رختشویی خود از متخصصین Dish Network استفاده می‌کند.

اما واقعا چرا سامسونگ از یک شرکت تلویزیون ماهواره‌ای برای تعمیر ماشین‌های رختشویی استفاده می‌کند؟ به گفته این گزارش؛ دلیل آن گستردگی فراخوان صادر شده توسط این شرکت است و به همین دلیل مجبور شده از شبکه بین‌المللی خدمات‌دهندگان استفاده کند و شرکت "دیش" بخشی از این شبکه است.

تمام متخصصین طرف سوم که از این فراخوان پشتیبانی می‌کنند، دوره‌های خاصی را پشت سر گذاشته‌اند تا قادر به تعمیر این دستگاه‌ها باشند. هم‌چنین گفته می‌شود طبق بررسی‌های صورت گرفته؛ شبکه جدید تعمیرکاران سامسونگ موفق شده‌اند رضایت مشتریان را به خوبی جلب کنند.

مطلب پیشنهادی

سامسونگ اینترنت 5G فوق‌سریع را به لندن می‌برد
سرمایه‌گذاری یک میلیارد پوندی انگلستان در زیرساخت‌های دیجیتالی

اما موضوع اینجا است که مشتریان داستان دیگری تعریف می‌کنند. برخی از خوانندگان Consumerist می‌گویند تعمیرکاران دیش که توسط سامسونگ فرستاده شدند اصلا درک درستی از نحوه تعمیر ماشین‌های رختشویی سامسونگ نداشتند و دست آخر هم موفق به تعمیر آن‌ها نشدند. از آن بدتر این‌که؛ گزارش شده برخی از این تعمیرکاران در صدد مجاب کردن مشتریان به خرید سرویس‌های ویژه تلویزیون ماهواره‌ای بودند.

ولی نماینده شرکت دیش در این‌باره به Consumerist گفت که این اتفاق چندان عجیب و غیرمعمول نیست: "هر زمانی که متخصصین دیش برای تعمیر ماشین‌های رختشویی سامسونگ به خانه یکی از مصرف‌کنندگان می‌روند تمرکز اصلی آن‌ها روی پشتیبانی و برآورده‌کردن نیازهای مشتری است و بعد از آن ممکن است بر اساس شرایط خاصی که وجود دارد؛ به آن‌ها سرویس‌های دیگری پیشنهاد کنند."

اما به‌رغم تمام انتقادات؛ به‌نظر می‌رسد استفاده از متخصصین میدانی طرف سوم برای شرکت‌های چند ملیتی مانند سامسونگ؛ فرآیندی کاملا استاندارد است. با این‌حال و با وجود نامعمول بودن این شرایط؛ سامسونگ قبل از این‌که متخصین یک شرکت دیگر را برای تعمیر به خانه مشتری بفرستد به آن‌ها توصیه‌ها و تذکرهای لازم را در این زمینه می‌دهد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟