اجازه ویلا، سوئیت و آپارتمان با قیمت مناسب
با اپلیکیشن ویلایاب، ویلاها و سوئیت‌های دلخواه را رزرو کنید!
اگر تمایل به اجازه ویلا، سوئیت و آپارتمان دارید و به دنبال این هستید تا با بودجه خاصی مناسب‌ترین مکان ممکن را اجاره کنید، اپلیکیشن ویلایاب به شما کمک می‌کند. با استفاده از این اپلیکیشین می‌توانید مجموعه عظیمی از ویلاهای مختلف را در مناطق متنوع کشور مشاهده و با بهترین قیمت ممکن آن‌ها را اجاره نمایید. با سایت شبکه همراه باشید.

حتما برای شما هم پیش آمده که تمایل به سفری تفریحی پیدا کنید و بخواهید به مناطقی خاصی از کشور مثل سواحل دریای خزر و شهرهایی همچون انزلی، زیباکنار، رامسر و غیره سفر کنید. در این شرایط برای پیدا کردن بهترین خانه، ویلا، آپارتمان یا حتی سوئیت می‌توانید از اپلیکیشن ویلایاب کمک بگیرید. این اپلیکیشن لیست مکان‌هایی که در مقصد شما قابل اجاره هستند را نمایش داده و اطلاعات دقیقی در موردشان ارائه می‌کند.

با استفاده از اپلیکیشن ویلایاب می‌توانید در هر نقطه از ایران بهترین خانه‌ها را با بهترین قیمت ممکن برای اجاره پیدا کنید. بدین منظور کافیست که اطلاعاتی مثل مقصد مورد نظرتان، نوع خانه مورد نظرتان (ویلا، آپارتمان، سوئیت و غیره)، امکانات مورد نیاز، بودجه خود و متراژ مد نظر را مشخص کنید و شاهد ارائه لیست عظیمی از خانه‌های منطبق با نیازتان توسط اپلیکیشن ویلایاب باشید.ویلایاب دارای یک نسخه تحت وب هم هست که با کلیک بر روی این قسمت قادر به دسترسی به آن خواهید بود.

سپس می‌توانید از لیست ارائه شده بهترین خانه منطبق با معیارهایتان را انتخاب و با صاحب آن تماس گرفته و معامله را بدون هیچ واسطه‌ای تکمیل کنید. تمام ویلاها، آپارتمان‎‏ها و سوئیت‌هایی که در اپلیکیشن ویلایاب برای اجازه دادن ثبت می‌شوند دارای عکس و توضیحات تکمیلی هستند، بنابراین شما به صورت دقیق با محیط خانه‌ای که برای اجاره کردنش پول می‌دهید آشنا خواهید شد.

علاوه بر قیمت دقیق اجاره خانه‌ها، امکانات آن‌ها هم به صورت دقیق توسط اپلیکیشن ویلایاب شرح داده می‌شود. برای هر خانه یا ویلا آدرس، متراژ، ظرفیت، چشم‌انداز و توضیحات اضافه و غیره ارائه شده که شما را بیشتر با مشخصات مقصد آشنا می‌کند. ضمنا اپلیکیشن ویلایاب امکان ثبت نظر برای هر یک از ویلاها را هم قراهم کرده است، بنابراین کاربران می‌توانند از نظرات سایرین برای اجاره مکان‌‌های بهتر هم استفاده کنید.

بنابراین اگر به دنبال اجازه خانه و ویلاهای تفریحی هستید یا خودتان ویلایی داشته و تمایل دارید آن را اجاره بدهید، اپلیکیشن‌ ویلایاب با کوتاه‌ کردن دست دلالان و ارتباط دادن مستقیم اجاره کننده و اجاره دهنده، بهترین بستر ممکن را فراهم می‌کند. اپلیکیشن ویلایاب به صورت رایگان منتشر شده و از طریق بخش زیر قادر به دانلود آن هستید:

دانلود اپلیکیشن ویلایاب از کافه بازار

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟