مطمئن باشید شما هم قانع می‌شوید!
چرا گلکسی اس 8 پلاس بهترین گوشی اندرویدی بازار است؟
مدت نسبتا زیادی از عرضه دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ می‌گذرد و این دو گوشی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین اسمارتفون‌های اندرویدی بازار به شمار می‌روند. در این مقاله قصد داریم با ارائه دلایل قانع کننده ثابت کنیم که چرا گلکسی اس 8 پلاس بهترین گوشی اندرویدی فعلی موجود در بازار خواهد بود! با سایت شبکه همراه باشید.

 

مقدمه

دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس پرچمداران سال 2017 شرکت کره‌ای سامسونگ هستند که به واقع اسمارتفون‌هایی قدرتمند، زیبا و باکیفیت محسوب می‌شوند. به جرئت می‌توانیم بگوییم که این دو گوشی در مقایسه با سایر پرچمداران اندرویدی شرکت‌های دیگر یک سر و گردن برتری دارند و حتی ما بر این باوریم که گوشی گلکسی اس 8 پلاس در حال حاضر بهترین گوشی اندرویدی محسوب می‌شود که در بازار عرضه شده است!

اگر با این ادعا مخالف هستید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما تا انتهای این مقاله اختصاصی با ما همراه باشید. در این مطلب به دلایل قانع کننده‌ای اشاره می‌کنیم که ثابت می‌کنند چرا گلکسی اس 8 پلاس بهترین گوشی اندرویدی فعلی موجود در بازار خواهد بود! بنابراین ادامه این مقاله اختصاصی را از دست ندهید و با سایت شبکه همراه باشید.

مطلب پیشنهادی

معرفی جالب‌ترین ویژگی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس
پرچمداران جدید سامی چه ویژگی‌های جالب جدیدی دارند؟

دلیل اول: طراحی و ظاهر فوق‌العاده بی‌نظیر

طراحی بسیار شیک و چشم‌نواز گلکسی اس 8 پلاس بدون تردید یکی از اصلی‌ترین نقاط این گوشی محسوب می‌شود. با در دست گرفتن این اسمارتفون حسی متفاوت را تجربه خواهید کرد و احساس می‌کنید که آینده طراحی اسمارتفون‌ها را می‌بینید! همه چیز در این گوشی به بهترین شکل ممکن طراحی شده و بدنه دستگاه زیبا، شفاف، باکیفیت و چشم‌نواز است. پنل شیشه‌ای و قاب آلومینیومی گلکسی اس 8 پلاس کیفیت ساخت بالایی دارند و لبه‌های بسیار باریک نمایشگر گوشی زیبایی آن را دو برابر می‌کنند.

مطلب پیشنهادی

بهترین گوشی‌های جایگزین برای آیفون 8 پلاس + عکس
به جای آیفون 8 پلاس چه گوشی بخریم؟

دلیل دوم: بدنه بسیار مقاوم

گلکسی اس 8 پلاس از استاندارد ضد آب IP68 بهره می‌برد و در بررسی‌های عملی صورت گرفته ثابت کرده که حتی بیشتر از 30 دقیقه هم در عمق 1.5 متری آب دوام خواهد داشت. این مسئله تنها موضوعی نیست که مقاومت بالای این اسمارتفون را به رخ می‌کشد، چرا که در بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردیده که گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس سامسونگ در برابر ضربه، خمش و افتادن از دست هم گوشی‌های بسیار مقاومی هستند. بنابراین به نظر شما بدنه مقاوم هم از دیگر ویژگی‌هایی است که منجر به برتری گلکسی اس 8 پلاس از سایر رقیب‌های اندرویدی می‌شود.

مطلب پیشنهادی

گلکسی اس 8 سامسونگ بخریم یا آیفون 7 اپل؟
دلایل قانع‌کننده برای خرید گلکسی اس 8 به جای آیفون 7

دلیل سوم: صفحه نمایش بی‌عیب و نقص

صفحه نمایش گلکسی اس 8 پلاس به گونه‌ای طراحی شده که هیچ عیب و نقصی را نمی‌توانید به آن نسبت دهید! نمایشگر این گوشی بدون حاشیه و بزرگ (6.2 اینچی) است و وضوح تصویر فوق‌العاده بالایی (2960 در 1140 پیکسل) دارد. این ترکیب منجر می‌شود تا نمایشگر گلکسی اس 8 پلاس برای انجام هر کاری  از وبگردی گرفته یا تماشای فیلم و ویدئو بسیار مناسب باشد. صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت این گوشی سبب می‌شود تا حتی از گلکسی اس 8 هم سرتر باشد.

دلیل چهارم: قدرت پردازشی بی‌نظیر

هر دو نسخه اسنپدراگون و اگزینوسی گوشی گلکسی اس 8 پلاس قدرت عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. ترکیب پردازنده مرکزی قدرتمند این گوشی با رم 6 گیگابایتی آن در نسخه مجهز به حافظه 128 گیگابایتی یک غول اندرویدی را به بار می‌آورد. قدرت پردازشی نسخه مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ هم فوق‌العاده مطلوب است. پس فراموش نکنید که با خرید این گوشی یکی از قدرتمندترین اسمارتفون‌های اندرویدی بازار را در اختیار خواهید داشت.  

مطلب پیشنهادی

راهنمای خرید بهترین گوشی 1.7 تا 2 میلیون تومان (آبان 96)

دلیل پنجم: اسپیکرهای قدرتمند

این مسئله شاید برای کاربران زیادی چندان حائز اهمیت نباشد، اما اگر اهل گوش دادن به موزیک باشید اهمیت این مسئله را به خوبی درک خواهید کرد. اسپیکر گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ قدرت و کیفیت عالی دارد و طبق بررسی‌های انجام شده از اسپیکر گوشی ال‌جی جی 6 هم سرتر است.

دلیل ششم: دوربین اصلی و سلفی عالی

با دوربین اصلی و سلفی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ می‌توانید عکسبرداری حرفه‌ای را به بهترین شکل ممکن تجربه کنید. دوربین اصلی این گوشی از سنسوری 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن به سنسوری 8 مگاپیکسلی و بسیار با کیفیت مجهز است. اگر اهل عکسبرداری هستید، گلکسی اس 8 پلاس تمام نیازهایتان را برطرف خواهد کرد.

مطلب پیشنهادی

یک پلاس و این همه غوغا؟ مقایسه‌ آیفون 8 و 8 پلاس

دلیل هفتم: بیکسبی

بیکسبی یا Bixby دستیار صوتی و اختصاصی سامسونگ است که در گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس می‌توانید با آن تعامل داشته باشید. اگرچه بیکسبی از زبان فارسی پشتیبانی نمی‌کند، اما با این حال کیفیت عملکرد بسیار مطلوبی دارد و می‌تواند قابلیت‌های مختلفی را در اختیارتان قرار دهد.

دلیل هشتم: باتری با ظرفیت بالا

گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ از یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از تکنولوژی‌های شارژ سریع و شارژ بیسیم پشتیبانی می‌کند. طبق بررسی‌های صورت گرفت مشخص شده که توان شارژدهی باتری این گوشی از نقاط قوت آن است. بنابراین اگر به شارژدهی با بهتر بگوییم نگهداری شارژ توسط گوشی اهمیت می‌دهید، گلکسی اس 8 پلاس یکی از بهترین‌ گوشی‌هایی است که در این رده کیفی قادر به انتخابش خواهید بود.

دلیل نهم: قیمت مناسب

گوشی گلکسی اس 8 پلاس یک اسمارتفون مقرون به صرفه یا ارزان نیست و ما هم منکر این مسئله نمی‌شویم، اما این گوشی در مقایسه با کیفیت ساخت و ویژگی‌هایی که ارائه می‌کند قیمت بسیار مناسبی دارد. اگر با این موضوع مخالف هستید، کافیست که قیمت گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ را با آیفون 10 اپل مقایسه کنید و مسئله برایتان کاملا روشن شود!

نتیجه‌گیری

موارد فوق اصلی‌ترین مسائلی هستند که نشان می‌دهند چرا گوشی گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ می‌تواند بهترین گوشی اندرویدی فعلی موجود در بازار باشد. این گوشی تقریبا در تمام زمینه‌های نام برده شده نسبت به سایر رقیبان اندرویدی خود سرتر است. نظر شما در رابطه با گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ چیست؟ 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر امین
امین

داداش داری اشتباه میزنی . می میکس ۲ شیائومی اوپو اف ۷ و خیلی از گوشی های دیگه ای هستن که بهترینن تازه با پول این گوشی میشه ۲تا میکس ۲ ۱۲۸ گیگ گرفت که خیلی هم سرتره

خیلی تعصبی نوشتی


تصویر آرماندو سعادت
آرماندو سعادت

سامسونگ اس ۸ با خدماتی که دارد واقعا نسبت به باقی گوشی ها ارزانتر هم است . اگر گوشی اپل ۱۰ را بر اساس امکانات گوشی قیمت گذاری کنیم نسبت به گوشی اس ۸ میشه گفت ده برابر گرانتر هم است . نمیشه که کلی پول فقط بابت مارک یک گوشی پرداخت کنیم !!!