03/02/1398 - 19:44
تاریخ برگزاری نمایشگاه کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته 98
یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته در شهریور ماه 98 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

تاریخ برگزاری نمایشگاه کف پوش، موکت و فرش ماشینی 98

یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته از تاریخ 22 شهریور تا 25 شهریور ماه 1398 برگزار می‌شود.

محل برگزاری نمایشگاه کف پوش، موکت و فرش ماشینی 98

نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود

درباره نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته

نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته جدیدترین فرش‌های ماشینی طراحی و تولید شده با بهترین نقشه‌ها و ترکیب رنگ‌های متنوع با استفاده از بهترین ماشین‌الات و مواد اولیه متنوع مانند الیاف اکریلیک، پلی‌استر، پلی‌پروبیلن و ... با آخرین نوآوری را در معرض دید متخصصان و مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد.
افزایش رادندمان تولید با توجه به توسعه این صنعت، یافتن بازارهای جدید صادراتی، آشنایی با نوین‌ترین صنایع و تجهیزات صنعت فرش ماشینی، موکت و کفپوش در جهان و افزایش سطح اطلاعات و دانش عمومی، علمی و فنی بازدیدکنندگان، مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته  می‌باشد.


توجه: اطلاعات وارد شده در خصوص نمایشگاه بین‌المللی انواع کف پوش، موکت و فرش ماشینی و صنایع وابسته 98 بر اساس جداول سایت نمایشگاه بین‌المللی تهران در ابتدای سال 98 تنظیم شده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟