27/05/1398 - 21:20
سوییچ چند منظوره ATEN  در ایران
شرکت رایمندرایانه در تلاش است تا هر سال محصولات جدیدی در زمینه انتقال تصویر، مدیریت سالن‌های کنفرانس و همچنین مدیریت و کنترل تجهیزات دیتاسنترها ارایه دهد. امسال نیز محصول جدیدی در زمینه مدیریت جلسات به‌نام VP2730 به بازار ارایه داده است.

این دستگاه یک سوییچ تحت شبکه چند منظوره می‌باشد که عملکردهایMatrix Switch ، Scalar تصویر، میکسر صدا و اکستندر HDBaseT، مبدل آنالوگ به دیجیتال و استریم تصویر را در یک دستگاه به‌صورت یک پکیج ارایه می‌دهد. در توضیح این دستگاه باید گفت که تا 7 ورودی مختلف را می‌توان به VP2730 داد که این ورودی‌ها شامل 2 ورودی (combo  (HDMI/VGAو (HDMI/Displayport) و 3 ورودی HDMI  و همچنین دارای 2 خروجی HDMI و 1خروجی HDBaseT می‌باشد. قابلیت سوییچ کردن بدون تاخیر و حفظ پایستگی سیگنال‌ها از مزیت‌های این سوییچ تلفیقی است.

علاوه بر این افرادی که امکان حضور پیدا کردن در جلسه را ندارند می‌توانند به‌صورت ریموت با افراد حاضر در جلسه مشارکت کنند و با استفاده از ویدیو سوییچ ATEN محتواهای خود را به اشتراک گذارند، این دستگاه تا 5 کاربر ریموت را پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های این سوییچ قابلیت Embed/ D-embed  کردن صدا است، بدین‌صورت که می‌توان صدای ورودی‎های HDMI و Displayport را جدا کرده یا این‌که صدای مورد نظر را از یک ورودی گرفته و با ورودی تصویر HDMI تلفیق کرد.

VP2730 جهت راحتی کاربران و پخش محتوا صورت انعطاف پذیر، قابلیت نمایش Full-Screen، Dual-view، Tri-View، Quad-View و PIP(Picture In Picture)  را دارد. همچنین نحوه سوییچ کردن این دستگاه به‌صورت خودکار می‌باشد بدین‌صورت که به‌محض اتصال ورودی تصویر جدید، سیگنال‌های آن را شناسایی کرده و روی ورودی جدید سوییچ می‌کند. در نهایت این‌که کنترل و مدیریت سوییچ VP2730 از روش‌های مختلفی امکان پذیر است از قبیل :  Web GUI،  پنل دستگاه ، OSD،  IR Remote .

سوییچ‌های تحت شبکه ATEN با گارانتی شرکت رایمندرایانه در بازار ایران موجود است.

ایسوس

نظر شما چیست؟