16/10/1402 - 13:44
مقایسه انواع مدل‌های مانیتور گیمینگ جی پلاس
مانیتور گیمینگ جی پلاس یکی از بهترین تجهیزات گیمینگ محسوب می‌شود. اگر گیمر هستید توصیه می‌کنیم که از مانیتورهای این برند برای تجربه بازی‌های لذت‌بخش، استفاده نمایید.

مانیتور گیمینگ از جمله آیتم‌هایی است که گیمرهای حرفه‌ای با آن سر و کار دارند. برند جی پلاس یکی از برندهای مطرح در زمینه تولید مانیتور گیمینگ می‌باشد. مانیتورهای گیمینگ این برند از کیفیت خوبی برخوردار هستند؛ به طوری که کاربر در هنگام استفاده می‌تواند تجربه کاربری بسیار خوبی داشته باشد. در این مقاله می‌خواهیم به مقایسه انواع مدل های مانیتور گیمینگ جی پلاس بپردازیم. اگر می‌خواهید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

مدل‌های مختلف مانیتور گیمینگ جی پلاس کدام‌ها هستند؟

مانیتورهای گیمینگ جی پلاس در دو مدل 27 اینچی و 32 اینچی تولید شده‌اند. هر دو مانیتور کیفیت بسیار بالایی دارند؛ طوری که تا کنون تمامی استفاده کنندگان از این محصولات، رضایت کامل داشته‌اند. مدل 27 اینچی مانیتور گیمینگ جی پلاس صفحه نمایش فلت دارد؛ این در حالیست که مدل 32 اینچی دارای صفحه نمایش خمیده است. در ادامه با ویژگی‌های این دو محصول بیشتر آشنا می‌شویم.

مانیتور 27 اینچ مدل GGM-L277FN جی پلاس

مانیتور 27 اینچ مدل GGM-L277FN جی پلاس

مانیتور گیمینگ 27 اینچی جی پلاس یکی از مانیتورهایی است که مورد استفاده طیف گسترده‌ای از گیمرها قرار می‌گیرد. این مانیتور دارای نرخ تازه‌سازی بالایی است و 16.7 میلیون رنگ دارد. از این رو می‌تواند نیازها و انتظارات یک گیمر را از داشتن یک مانیتور گیمینگ برطرف کند.

مانیتور گیمینگ 27 اینچی جی‌پلاس، با نسبت تصویر 16 به 9، دارای تکنولوژی صفحه‌نمایش IPS است و به همین جهت از وضوح و شفافیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. مدت‌زمان پاسخ‌گویی این مانیتور 1 میلی‌ثانیه است و نرخ تازه‌سازی آن 165 هرتز می‌باشد.

از این مانیتور گیمینگ 27 اینچی، می‌توانید برای ادیت فیلم و تصویر و کارهای گرافیکی هم استفاده کنید. این مانیتور دارای رزولوشن Full HD بوده و تفکیک رنگ آن سبب شده است که به عنوان یک نمایشگر مناسب برای عکاسان و ادیتورها پیشنهاد شده و به آن‌ها کمک کند وضوح بسیار بالایی را در کار خود تجربه کنند. همچنین تصاویری که این مانیتور نمایش می‌دهد، کالیبره است و این بدین معناست که رنگ تصاویر نزدیک به دنیای واقعی بوده و شفافیت بالایی دارند. شما می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره این مانیتور را در سایت جی پلاس بررسی نمایید.

  مانیتور 32 اینچ مدل GGM-L328QN جی پلاس

مانیتور 32 اینچ مدل GGM-L328QN جی پلاس

مانیتور گیمینگ جی پلاس 32 اینچ مدل GGM-L328QN مدل دیگری از مانیتورهای گیمینگ این برند می‌باشد. اندازه صفحه‌نمایش این مانیتور نسبت به مدل قبلی بزرگتر است؛ به همین دلیل کاربر قادر است تصاویر را در ابعاد بزرگتر ببیند که بدینوسیله جزئیات بیشتری هم دیده می‌شوند. حالت منحنی این نمایشگر از خصوصیات بارز آن است که به خاطر همین ویژگی ظاهر خاصی هم دارد. وجود پورت‌های مختلف در این مانیتور باعث شده که به یک نمایشگر همه چیز تمام تبدیل شود. شما می‌توانید از این مدل مانیتور علاوه بر اتصال به رایانه، برای اتصال به دستگاه‌های دیگری نظیر پلی‌استیشن و ایکس‌باکس هم استفاده کنید. این نمایشگر گیمینگ دارای رزولوشن QHD (1440 × 2560 پیکسل) بوده که یک پله بالاتر از رزولوشن Full HD قرار دارد. تکنولوژی صفحه‌نمایش این مدل، VA بوده و نسبت به مدل قدیمی‌تر خود، امکان تنظیم ارتفاع را دارد.

سخن آخر

در این مقاله به بررسی دو مدل مانیتور گیمینگ برند جی پلاس پرداختیم. این دو مدل ازجمله تجهیزات گیمینگ مناسب و کاربردی به‌شمار می‌روند. شما می‌توانید با داشتن این مانیتورها از لذت زیادی در هنگام بازی کردن بهره‌مند شوید. برای دریافت مشاوره و خرید مانیتور گیمینگ جی پلاس می‌توانید به فروشگاه جی پلاس آی تی مراجعه کنید. در این فروشگاه مانیتورهای گیمینگ جی پلاس با قیمت‌های متنوع به فروش می‌رسند. همچنین می‌توانید از دو سال گارانتی گلدیران برای محصول خریداری شده خود استفاده کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟