موفقیت اکتسابی است نه انتصابی + 10 راهکار
روزی نیست که صبح را به شب برسانیم و اسم یک انسان موفق را نشنویم. انیشتین، شجریان، بیل گیتس، استیو جابز، مارک زاکربرگ، مسی و... این ها افرادی هستند که بدون شک اسمشان هر روز به گوش ما می‌رسد. آیا این افراد از کودکی موفق بوده اند؟ در نگاهی کوتاه به زندگی افراد موفق، متوجه می‌شویم که بسیاری از آن‌ها از صفر شروع کردند. ولی چه کردند که در قله موفقیت جای گرفتند؟ در این مطلب 10 مقاله کاربردی در زمینه آموزش موفقیت را گردآوری کردیم، با شبکه همراه باشید.

توصیه آلبرت انیشتین به پسرش در مورد بهترین روش یادگیری

آلبرت انیشتین در سن 36 سالگی شاهکار خود یعنی نظریه نسبیت عام را به اتمام رساند و فیزیک نوین را متحول کرد. به تازگی نامه‌ای از این فیزیکدان برجسته پیدا شده که مخاطب آن پسر 11 ساله‌اش هانس آلبرت می‌باشد وهمانند دیگر نامه‌های روشنگرانه او، پر از حکمت و تجارب پدرانه است و نکته‌ای در آن نهفته که می‌تواند نه تنها برای ما بلکه برای نسل‌های بعد از ما هم بسیار اثربخش و کاربردی باشد.

چگونه ذهن‌‌مان را برای موفقیت آموزش دهیم

انسان‌های موفق با باورهای عالی موفقیت را برای خود خلق می‌کنند. قانون زندگی قانون باورها است و باورهای عالی سرچشمه موفقیت‌های بزرگ هستند. توانمندی یک انسان را باورهای او تعیین می‌کند.

۷ درس زندگی که باید بیاموزید، قبل از آن که خیلی دیر شود!

ناگهان به خودتان می‌آیید و می‌بینید که "چقدر زود دیر شده است؟". پس برای فکر کردن به زندگی خود وقت بگذارید، بفهمید واقعاً از زندگی چه می‌خواهید. ببینید چه چیزهایی در زندگی مهم‌تر هستند به سراغ همان‌ها بروید، پیش از آن خیلی دیر شود...

با این تکنیک علمی سرعت یادگیری خود را دوبرابر کنید!

مدت‌ها کارشناسان بر این عقیده بودند که ظرفیت یادگیری ثابت است. اما با توجه به مطالعات و تحقیقات صورت گرفته در این زمینه، اخیر روانشناسان و مربیان عنوان می‌کنند که بر اساس شواهد زیاد موجود، هوش انسان قابل افزایش است، پس به طور حتم استفاده از برخی ترفندها و فنون می‌توانند به قدرت و سرعت یادگیری کمک کنند.

۱۸ عادت مخرب که موفقیت شما را به تاخیر می‌اندازند!

عادت‌ها پایه و اساس زندگی‌ روزمره ما هستند. ما اعمال روزانه خود را می‌سازیم و در نهایت این عادت‌ها و روتین‌ها هستند که به ما شکل می‌دهند. 

پادکست: ۱۱ چیزی که افراد موفق شاکراند اما افراد عادی غافل‌اند

بعضی از ما آدم‌ها تنها چیزهایی را نعمت می‌دانیم که باعث آرامش و آسایش می‌شوند و هر چیزی که خاطر ما را مکدر کند و موجب رنجش ما بشود، به عنوان مصیبت و گرفتاری تلقی می‌کنیم. 

۷ عادت خاص افراد بسیار موفق!

اکثر آدم‌ها در تعجب‌اند که افراد بسیار موفق چگونه به این درجه از موفقیت‌ رسیده‌اند، آن‌ها متوجه نیستند که افراد موفق هر آنچه را که برای رسیدن به تمام  آن موفقیت‌ها نیاز دارند، در درون خود پرورش می‌دهند.

۱۵ راز زبان بدن افراد موفق

بدن ما زبان مخصوص خودش را دارد و الفاظ آن همیشه محبت‌آمیز نیستند. زبان بدن شما به احتمال زیاد بخش جدایی‌ناپذیر وجود شما است، تا جایی که ممکن است حتی فکرش را هم نکنید. پس اگر تاکنون به فکر زبان بدن خود نبوده‌اید، وقت آن رسیده کاری کنید چون ممکن است در حرفه‌تان تاثیر منفی بگذارد.

۷ ترفند زندگی‌های شاد و موفق

چرا با وجود آن که سخت کار می‌کنیم، نتیجه چندانی نمی‌گیریم؟ ممکن است بابت کاری که می‌کنیم خوب دستمزد بگیریم، و ممکن است از کار کردن و بودن در کنار همکارانمان لذت ببریم. اما اکثر ما، سخت‌تر و بیشتر از گذشته کار می‌کنیم با این باور که بتوانیم خوشبختی و موفقیتی که در زندگی بدنبالش هستیم را بیابیم. سخت‌تر و طولانی‌تر کار کردن باعث موفقیت نخواهد شد. این خوشحال بودن است که می‌تواند ما را به موفقیت برساند. چگونه؟ با ما همراه باشید تا راز و رمز کار را به شما بگوییم.

چگونه با استفاده از استراتژی ساده استیو جابز به خواسته‌هایمان برسیم

اگر به دنیای فناوری، کسب‌وکار و به ویژه موفقیت علاقه‌مند باشید، ممکن است با سرگذشت زندگی حرفه‌ای و شخصی افراد بزرگ آشنا باشید. یکی از چهره‌های مشهوری که بسیاری با او و کارهایش آشنایی دارند استیو جابز است. استیو جابز از یک استراتژی ساده اما تاثیرگذار برای غلبه بر دلهره‌ای که از بابت پذیرفته نشدن یا شکست در کارها به سراغ انسان می‌آید استفاده می‌کرد. گلن لایبوویتز نویسنده سایت Inc در این مورد مطلب جالبی را به رشته تحریر در آورده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟