اصول اساسی کارآفرینی و عوامل مهم موفقیت در آن
در این مطلب پنج مقاله کاربردی در زمینه راهکارهای کارآفرینی، ابزارهای کارآفرین، بایدها و نبایدهایی که درکارآفرینی مهم هستند و همچنین رازهای موفقیت یکی از کارآفرینان موفق را گردآوری کردیم، با شبکه همراه باشید.

در این مطلب `پنج مقاله مجزا را در زمینه " کارآفرینی و راهکارهای رسیدن به آن" گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

انسان‌ها به این ۱۰ دلیل می‌خواهند کارآفرین باشند

کارآفرینان از جنس متفاوتی هستند ولی همه آن‌ها منحصر بفرد هستند. شخصیت؛ فرهنگ و جنسیت آن‌ها با بقیه فرق می‌کند. قهرمان هستند؛ مصمم؛ پر اشتیاق و بلند پرواز. نگاه کارآفرینان همیشه از خارج است. به این فکر می‌کنند که بقیه چیزها می‌توانند چگونه باشند و اصلا به وجودیتی که الان دارند قانع نیستند. یک کارآفرین لزومی ندارد که حتما از تحصیلات عالیه برخوردار باشد یا این‌که بتواند در لحظه روی هر شرایطی تأثیرگذار باشد. در زیر ۱۰ دلیلی که انسا‌ن‌‌ها دوست دارند کارآفرین باشند آورده شده است.

چگونه مغز خود را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین پرورش دهیم؟

کارآفرینی یک شغل نیست. بلکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی و هویتی انسان‌ها است. افرادی که کارآفرین هستند اهل خطر‌پذیری بوده و همواره ایده‌های جدیدی در ذهن خود دارند. اما برای دستیابی به این دو ویژگی منحصر به فرد باید ذهن خود را برای تفکر جدید آموزش داده و پرورش دهید.

۵ فناوری که هر کارآفرین موفق نیاز دارد!

این روزها تبدیل شدن به یک کارآفرین به مراتب سهل‌الوصول‌تر از گذشته شده است. اینترنت فرصت‌های تازه‌ای را پیش روی مردم قرار داده است. فرصت‌هایی که به واسطه تکامل فناوری به طور یکسان در اختیار همگان قرار دارد. با وجود این چنین فرصت‌ها و فناوری‌های نوینی بازهم هیچ‌کس به شما نمی‌گوید، موفق بودن در یک کسب و کار رهاورد ساده‌ای به شمار رفته و شما با کمترین زحمت ممکن می‌توانید در دنیای کسب و کار خوش بدرخشید. هر کارآفرینی که تمایل دارد در کسب‌وکار خود به سودآوری کلانی برسد، باید با تعدادی از فناوری‌های قدرتمند این روزهای دنیای فناوری آشنا شود.

اگر می‌خواهید کارآفرین موفقی باشید؛ از این 7 رفتار محدودکننده دوری کنید

کارآفرینی زودگذر است و هیچ تضمینی هم برای موفقیت در آن وجود ندارد. پس چرا بعضی از کارآفرینان در حرفه خود موفق می‌شوند و برخی دیگر نتیجه دلخواه را نمی‌گیرند؟ چه کارهایی باید انجام داد تا مانند مارک زوکربرگ به بالاترین حد ممکن رسید؟ برخی از کارشناسان عقیده دارند که بیشتر کارآفرینان موفق چیزی بیشتر از حرفه‌ای‌های کسب‌و‌کار هستند. یکی از ویژگی‌های بارز آن‌ها استادی در پرس‌و‌جو از خود است.

۱۰ رمز موفقیت کارآفرینان از زبان ثروتمندترین مرد دنیا

بیل گیتس موفق‌ترین و ثروتمندترین فرد نسل خود است. اما مهم‌تر از آن؛ او با کمک‌های خیریه سخاوتمندانه‌اش، تلاش بی‌‌وقفه‌ای را برای بهبود زندگی و جلوگیری از مرگ و میر انسان‌ها انجام داده است. نام او دائماً به عنوان ثروتمندترین مرد جهان در فهرست فوربس قرار می‌گیرد. وی یکی از شناخته‌شده‌ترین کارآفرینان در انقلاب رایانه‌های شخصی است. او پس از بازنشستگی از سمت مدیرعاملی شرکت مایکروسافت، تمام وقتش را در بنیاد بیل و ملیندا گیتس صرف کارهای انسان دوستانه نموده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟