آموزش بازدید ناشناس از صفحات لینکدین
در لینکدین به‌صورت ناشناس پروفایل دیگران را ببینید
وقتی در لینکدین پروفایل سایر کاربران را نگاه می‌کنید لینکدین به آنها اطلاع می‌دهد و آن ها متوجه می‌شوند که این شما بوده‌اید که پروفایل لینکدین آنها را نگاه کرده‌اید. ممکن است یک ایمیل یا هشدار هم در این رابطه دریافت کنید. در این مقاله به‌شما آموزش می‌دهیم که چگونه به‌صورت ناشناس بدون اینکه کاربران لینکدین متوجه شوند پروفایل آنها را چک کنید.

ناشناس بودن در شبکه اجتماعی چندان معنای خاصی ندارد اما سایر شبکه‌های اجتماعی مانند لینکدین عمل نمی‌کنند. مثلا فیسبوک و توییتر وقتی پروفایل کاربر دیگری را مشاهده می‌کنید برای آنها نوتیفیکیشن ارسال نمی‌کند.

اما برای ناشناس بودن و مخفی نگه داشتن گردش خود در لینکدین به وبسایت آن مراجعه کنید. در نوار بالا روی آیکون پروفایل خود کلیک کنید و گزینه “Settings & Privacy” را انتخاب کنید.

چگونه در لینکدین به‌صورت ناشناس از پروفایل سایر کاربران بازدید کنیم

زیر بخش Privacy روی “How others see your profile and network information” کلیک کنید. حالا روی “Profile viewing options” کلیک کنید.

چگونه در لینکدین به‌صورت ناشناس از پروفایل سایر کاربران بازدید کنیم

مشخص کنید که به چه شکلی می‌خواهید حضور داشته باشید. می‌توانید برای یک گردش کاملا خصوصی گزینه “Anonymous LinkedIn Member” انتخاب کنید یا این‌که خصوصیات پروفایل خصوصی خود را تعیین کنید تا در نهایت چیزی مانند “Someone on LinkedIn” یا مشابه آن نمایش داده شود.

بعد از اینکه پروفایل کاربری را در لینکدین مشاهده کنید آنها متوجه می‌شوند که پروفایل‌شان توسط فرد دیگری دیده شده، اما تنها چیزی که دستگیرشان می‌شود آن است که یک فرد ناشناس از پروفایل آنها در لینکدین بازدید کرده است.

چگونه در لینکدین به‌صورت ناشناس از پروفایل سایر کاربران بازدید کنیم

آن‌طور که در شکل بالا هشدار داده شده، این ویژگی یک نکته منفی دارد: وقتی برای دیگران ناشناس می‌شوید، آنها هم برای شما ناشناس می‌شوند. بعد از این‌که گزینه ناشناس شدن را فعال می‌کنید لینکدین نام اشخاصی که از پروفایل شما بازدید می‌کنند را پنهان می‌کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟