11/06/1397 - 00:08
۵ تور جذاب برای خوشگذرانی‌های تابستانی
در اینجا بهترین پیشنهاد‌های مسافرتی را در روز‌های باقیمانده تابستان برای شما گرد هم آورده‌ایم. این تور‌ها را بررسی کنید و طبق سلیقه شخصی انتخاب کنید.

1606683296_1_0.gif

سفر به ایروان با تور ارمنستان

تور ارمنستان جزو اولویت‌های سفر دسته‌جمعی است بخاطر اینکه هم قیمت ارزان‌تری دارد و هم اینکه نزدیک است.
آژانس مقتدر سیر تور‌های ایروان را از سه شب برنامه‌ریزی کرده است و گردشگران معمولا با پرواز کیش ایر به ایروان وارد می‌شوند و به همراه ترنسفر‌های آژانس به هتل خود می‌رسند.
به میدان جمهوری بروید و با ساختمان‌های قدیمی و زیبایش عکس یادگاری بگیرید در شمال همین میدان به خیابانی می‌رسید که پر از فروشگاه‌های مختلف از برند‌ها اروپایی است. غذای اصلی مردم ارمنستان انواع گوشت است که مدل‌های مختلفی کباب می‌شود و سرو می‌کنند در کافه‌ها و رستوران‌های اطراف میدان جمهوری چالاقاش و کباب خورواتس خوش مزه را امتحان کنید. 
درارمنستان حتما هتل چهار ستاره به بالا رزرو کنید تا از کیفیت خدمات و سروییس‌دهی خیالتان راحت باشد. در وب‌سایت آژانس معمولا هتل‌های با کیفیت تر به صورت پیشنهاد ویژه معرفی می‌شوند. تمامی هتل‌ها دارای خدمات سرو صبحانه نیز هستند.

دریاچه سوان در نزدیکی ایروان در این فصل مناسب شنا کردن و آفتاب گرفتن است.
امسال تابستان را در ایروان بگذرانید با کارشناسان آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و برای رزرو تور خود اقدام کنید.

سفر به شهر آسمان‌خراش‌ها با تور دبی 

این روز‌ها سفر با تور دبی در ارزان‌ترین حالت خود قرار داد و مخصوص خرید‌ با تخفیف‌های زیاد است. بهتر است بدانید در این فصل هتل‌های دبی تخفیف‌های خوبی دارند و  به سادگی می‌توانید یکی از برج‌های زیبا یا هتل‌های ساحلی را برای چند شب اقامتی لوکس انتخاب کنید.  
در امارات مال در کنار خرید کردن می‌توانید پنگوئن‌های زیبا را ببینید و حتی در میان برف‌های یخ‌زده اسکی کنید و یا در آرامش به دیدن آکواریم خارق‌العاده این محموعه بروید.
در سواحل جمیرا افتاب بگیرید و تنی به آب بزنید. اگر از عاشقان پارک‌های آبی هستید یکی از بهترین‌ها در همین نزدیکی شماست بلیط پارک آبی وایلد وادی را بخرید و یک روز پر‌هیجان و به یاد‌ماندنی را در این پارک تجربه کنید و یا حتی یک عصر زیبا را با گرفتن تور‌های خور دبی سپری و در غروب آفتاب دریانوردی را تجربه کنید.
تور‌های دبی در آژانس مسافرتی مقتدر سیر توسط شرکت‌های هواپیمایی ایر عربیا، ماهان و ایران‌ایر همه روزه اجرا می‌شوند و هر روزی از تابستان که اراده کنید می‌شود راهی سفر شوید و از چند روز اقامت در این شهر مدرن لذت ببرید.

خوش‌گذرانی در هتل‌های ساحلی با تور آنتالیا

نمی‌شود به تور آنتالیا فکر کنید و فکر انتخاب یک هتل زیبای چهار یا پنج ستاره ساحلی نباشید.  آن هم در این تابستان که تمامی هتل‌ها خدمات سرو نوشیدنی و غذای ۲۴ ساعته دارند.
 آژانس مقتدر سیر تابان یک لیست عالی از این هتل‌ها را در وب‌سایت خود ارائه داده است؛ آنها را بررسی کنید.
ساحل‌های لارا و کنیالتی بسیار معروف هستند البته ساحل کمر هم ساحل دنجی است و با امکاناتی که دارد می‌توانید درکنار دریا لم بدهید و کتاب بخوانید یا حمام آفتاب بگیرید.
در پارک سینالیا دلفین‌های با مزه‌ای دارند حتی از نزدیک آنها را لمس و با آنها شنا کنید.
 تور‌ آنتالیا با سه پرواز‌ اطلس جت، فری بردز و قشم ایر اجرا می شوند در تمامی پرواز‌ها گردشگران دارای ترنسفر رفت و برگشت فرودگاهی نیز هستند.
برای خرید در آنتالیا یه روز بعد از ظهر یا عصر را خالی بگذارید به مال آف آنتالیا بروید به همراه همسفرانتان می‌توانید خرید کنید و در رستوران‌های این مرکز خرید غذاهای خوشمزه این شهر را امتخان کنید.
برای این سفر نیاز به ویزا ندارید یک هفته کامل را خالی کنید و به همراه عزیزانتان راهی تعطیلاتی زیبا شوید.

قدم زدن در میدان سرخ با تور روسیه

سفر با تور روسیه دل همه گردشگران را می‌برد و همیشه دلتان می خواد که به مسکو و سنت پترزبورگ زیبا برگردید و در کافه‌هایشان از نوشیدنی‌ها و غذاهای خوش‌زه نوش جان کنید.
یکی از تور‌های بسیار پر‌طرفدار این روز‌های روسیه سفر به سوچی است؛ در سواحل دریای سیاه آفتاب بگیرید و در هتل‌های لوکس این منطقه تعطیلات خوبی را تجربه کنید تور‌های سوچی به طور دقیقی با چندین گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان برنامه‌ریزی شده‌اند که اطلاعات دقیق را برروی وب‌سایت آژانس می توانید مشاهده کنید.
گردش در مسکو و سنت‌ پترزبورگ هم در تابستان بیشتر خوش می گذرد هوا خوب است هر روز می توانید برای دیدن زیبایی‌های شهر بروید و ساعت‌های طولانی در مسکو خیابان پتروسکا را ببینید و از بوتیک‌های زیبایش دیدن کنید در میدان سرخ قدم بزنید و با کلیسای زیبای سنت باسیل عکس یادگاری بگیرید.
آزانس مقتدر سیر چارتر کننده اصلی پرواز نوردویند روسیه است و معمولا تور‌ها با همین ایرلاین برای راحتی مسافران برنامه‌ریزی می‌شود در برنامه‌ریزی‌های تور انواع گشت‌های شهری و ترنسفر‌های بین شهری و فرودگاهی دیده شده است.
تمامی تور‌های روسیه و هتل‌ها را بررسی کنید و حتی با کارشناسان سفر در آژانس مقتدر سیر صحبت کنید و برای سفری منظم و خوب برنامه ریزی کنید.

نوشیدن قهوه ترک در کنار بسفور با تور استانبول

سفر به استانبول همیشه و با هر جمعی خش می گذرد، در این سفر دستتان برای انتخاب هتل باز است از سه ستاره‌های زیبا و دنج این شهر گرفته تا هتل‌های مارمارای زیبا که در استانبول شعبه دارند همه را می‌توانید برای اقامت انتخاب کنید تمامی هتل‌ها دارای صبحانه هستند.
از میدان تقسیم در امتداد خیابان استقلال قدم بزنید این مسیر پر از مغازه و بوتیک است تقریبا همه برند‌های ترک در این خیابان شعبه دارند می‌توانید در همین خیابان خرید خوبی ‌کنید. در انتهای همین مسیر به تنگه بسفور می رسید که پل زیبایی به همراه کافه‌ها و رستوران‌ها در اطرافش قرار دارند برای خوردن شام و یا عصرانه به این کافه‌ها بروید.
برنامه تور‌ها از اقامت سه شب به بالاست و با شرکت‌های هواپیمایی ماهان، قشم ایر و ایران ایر برنامه ریزی می‌شوند و مسافران با ترنسفر‌های فرودگاهی به هتل می‌روند.
برای دیدن جزیره‌های بیوک آدا و پرنس با سواحل ماسه‌ای تور استانبول را رزرو کنید و به سفری چند روزه بروید.

منبع : ویرلن

ایسوس

نظر شما چیست؟