27/07/1401 - 12:22
اینترنت وایرلس سازمانی چیست؟
با پیشرفت تکنولوژی و افزایش تأثیر اینترنت بر فعالیت‌های روزمره، استفاده از ارتباطات بی‌سیم (Wireless) با سرعت بسیاری در حال گسترش است. در حال حاضر، فعالیت بسیاری از سازمان‌ها و مراکز اداری بزرگ، به داشتن یک شبکه اینترنت پرسرعت وابسته است؛ به همین دلیل بسیاری از این مراکز برای پیش بردن کارهای خود از اینترنت وایرلس استفاده می‌کنند. در این مقاله قصد داریم اینترنت وایرلس ماهان نت، که یکی از بهترین سرویس‌های اینترنت سازمانی است، را به شما معرفی کنیم. اگر قصد دارید برای پیشرفت کسب‌وکار خود در زمینه ارتباطات آنلاین، اینترنت سازمانی مناسبی را تهیه کنید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

اینترنت وایرلس سازمانی ماهان نت، انتخابی برای اینترنت پرسرعت

اینترنت وایرلس یکی از انواع سرویس‌های اینترنت پرسرعت است که برای استفاده از آن به سیم و خط تلفن نیازی ندارید. ارتباط بی‌سیم از طریق امواج رادیویی و مایکروویو صورت می‌گیرد. در اینترنت‌های وایرلس سازمانی، یک طرف به‌عنوان گیرنده و یک طرف دیگر، به‌عنوان ارائه‌دهنده سرویس اینترنت عمل می‌کنند؛ در اینترنت وایرلس ماهان نت، این شرکت به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی عمل می‌کند و یک سازمان یا مجموعه، با استفاده از مودم، دریافت‌کننده این سرویس خواهد بود.

امروزه استفاده از اینترنت‌های وایرلس فقط به سازمان‌ها و مراکز اداری محدود نمی‌شود، بلکه بسیاری از افراد برای مصارف خانگی از اینترنت‌های پرسرعت وایرلس استفاده می‌کنند. راه‌اندازی سرویس اینترنت وایرلس سازمانی یا خانگی، بسیار آسان است؛ به این صورت که ابتدا کارشناسان برای بررسی شرایطی مانند پوشش‌دهی شبکه، به محل اعزام شده و پس از بررسی و تأیید شرایط، امکانات لازم برای ارائه بالاترین سرعت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

ویژگی‌های بهترین سرویس اینترنت وایرلس سازمانی

با خرید اینترنت وایرلس سرعت و پهنای باند وسیعی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که با سرویس‌های دیگر قابل‌مقایسه نیست. سرویس‌های اینترنت وایرلس سازمانی، ویژگی‌های برجسته‌ای دارند که آن‌ها را از سایر سرویس‌های اینترنتی متمایز می‌کند. در ادامه چند مورد از ویژگی‌های بهترین سرویس‌های اینترنت وایرلس سازمانی را بررسی می‌کنیم.

1- راه‌اندازی سریع بدون نیاز به کابل؛ مزیت اینترنت وایرلس بر سایر سرویس‌ها

برای راه‌اندازی اینترنت وایرلس، برخلاف سایر سرویس‌های اینترنت نیازی به تجهیزات و زیرساخت‌های خاصی مانند خطوط مسی نیست. نصب و راه‌اندازی اینترنت وایرلس ماهان نت، با اعزام کارشناسان خبره به محل موردنظر انجام می‌شود. ابتدا کارشناسان، وضعیت آنتن‌دهی و نزدیک بودن کابل‌های مخابراتی برای ارسال امواج رادیویی را در منطقه بررسی می‌کنند؛ پس از تأیید نهایی، برای دریافت سیگنال‌ها یک مودم در محل موردنظر نصب می‌شود و سرویس اینترنت قابل‌استفاده است.

2- سرعت بالا؛ یکی از بهترین ویژگی‌های اینترنت وایرلس نامحدود

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌ها برای سازمان‌ها و حتی افرادی که از اینترنت نامحدود خانگی استفاده می‌کنند، سرعت بالای اتصال است. سرعت بالا اینترنت، به انجام امور سرعت می‌بخشد و از اتلاف وقت و انرژی جلوگیری می‌کند. اینترنت‌های وایرلس با هدف ارائه سرعت بالا و قطعی کم طراحی شده‌اند. سازمان‌ها برای استفاده از اینترنت وایرلس، فقط به یک مودم دریافت‌کننده امواج رادیویی نیاز دارند و بعد از آن، از بالاترین سرعت بهره خواهند برد.

3- هزینه اقتصادی؛ مهم‌ترین دلیل برای خرید اینترنت وایرلس سازمانی

هزینه سرویس اینترنت وایرلس سازمانی نسبت به سایر سرویس‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است؛ زیرا سرویس وایرلس تجهیزات کم و هزینه نصب و نگهداری پایین‌تری دارد. بسیاری از سازمان‌ها امکانات استفاده از اینترنت‌های پرسرعت از طریق کابل‌های مسی و تلفنی را ندارند و ایجاد زیرساخت‌های سایر سرویس‌ها به زمان و هزینه بسیاری نیاز دارد. بسیاری از سازمان‌ها برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و از دست ندادن زمان با ایجاد زیرساخت سرویس‌های کابلی، استفاده از سرویس اینترنت وایرلس سازمانی را به سایر سرویس‌ها، ترجیح می‌دهند.

4- امکان جابه‌جا شدن هنگام استفاده از اینترنت وایرلس

با پیشرفت تکنولوژی و اهمیت پیدا کردن اتصال تجهیزات مختلف به اینترنت، استفاده از اینترنت‌های متکی به کابل مانند: Dial-Up و ADSL روزبه‌روز محدودتر از پیش شد. اینترنت وایرلس ماهان نت، این امکان را برای کاربران فراهم می‌کند که هنگام استفاده از اینترنت محدودیت جابه‌جایی نداشته باشند. تا زمانی که در منطقه تحت پوشش مودم قرار داشته باشد، می‌توانید از شبکه اینترنت بهره ببرید.

سازمان‌ها و مجموعه‌هایی که محل کار ثابتی ندارند، استفاده از اینترنت وایرلس سازمانی را به سایر سرویس‌ها ترجیح می‌دهند؛ زیرا با هر بار جابه‌جایی چالش راه‌اندازی یک سرویس اینترنت جدید را نخواهند داشت.

همه این ویژگی‌ها باعث شده است که استفاده از انواع سرویس‌های اینترنت وایرلس، چه در سازمان‌ها و چه در منازل و مجتمع‌های مسکونی، روز‌به‌روز محبوبیت بیشتری بین افراد مختلف پیدا کند.

اینترنت وایرلس ماهان نت؛ بهترین انتخاب برای سازمان‌های بزرگ

در این مقاله اینترنت وایرلس سازمانی و ویژگی‌های سرویس‌های برتر در این زمینه را بررسی کردیم. بسیاری از سازمان‌ها استفاده کردن از اینترنت وایرلس را به دلیل سرعت بالا، هزینه مقرون‌به‌صرفه و نصب و راه‌اندازی سریع نسبت به سایر سرویس‌های اینترنتی ترجیح می‌دهند. این سرویس بدون نیاز به کابل، امکان استفاده از اینترنت را در هر مکانی برای افراد فراهم می‌کند.

اینترنت وایرلس ماهان نت، برای سازمان‌ها و حتی افراد معمولی که به سرعت بیشتر از یک مگابیت نیاز دارند، بهترین انتخاب است. ماهان نت، برخلاف سایر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی، سرویس‌های وایرلس را با مناسب‌ترین هزینه و تنوع بالا در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت و انواع بسته‌های اینترنت وایرلس سازمانی و خانگی، به سایت این مجموعه با آدرس mahannet.ir سر بزنید یا با شماره سراسری ۱۵۱۴ تماس بگیرید؛ کارشناسان ماهان نت در بخش پشتیبانی، آماده دادن مشاوره رایگان و پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

ایسوس

نظر شما چیست؟