آخر هفته با شبکه
قدم بگذاریم به دنیای اسرارآمیز حیوانات
شگفتی‌های موجود در طبیعت همواره انسان را به فکر وا می‌دارد.در این مطلب سعی کرده‌ایم تا از دنیای اسرارآمیز حیوانات عکس‌های خارق العاده‌ای را گردآوری کنیم. با شبکه همراه باشید.

در این مطلب گالری عکس مجزا را در زمینه "عکاسی از دنیای اسرارآمیز حیوانات " گردآوری کردیم. روی تیتر دلخواهتان کلیک کنید تا مقاله مورد نظر باز شود.

گالری عکس: 13 کاندیدای مسابقه عکاسی حیات وحش 2017

مسابقه عکاسی طبیعت هرساله توسط موزه تاریخ طبیعی لندن برگزار می‌شود. امسال از میان 50.000 شرکت کننده از 92 کشور 13 عکس برتر به مرحله نهایی راه یافتند.


گالری عکس: زیباترین و برترین تصاویر مسابقه عکاسی پرندگان 2017

عکاسی از پرندگان یکی از سخت‌ترین رشته‌های عکاسی است که نیاز به صبر و حوصله زیاد در نهایت سکوت دارد. در ادامه عکس‌های برتر مسابقه عکاسی پرندگان 2017 را تماشا کنید.


گالری عکس: آیا در این عکس‌ها قادر به تشخیص حیوانات هستید؟

استتار همواره یکی از راه‌های در امان ماندن از چشم‌های تیزبین شکارچیان بوده و جانوران مختلف در طول تاریخ با روش‌های مختلف توانسته‌اند به حیات خود ادامه دهند. به‌تازگی، مؤسسه نشنال‌جئوگرافی عکس‌هایی از استتار حیوانات را منتشر کرده که شاید برای بیننده در نگاه اول تشخیص آن‌ها سخت باشد. در این مقاله، نگاهی داریم به برخی از این عکس‌های زیبا و حیرت‌انگیز.


گالری عکس: بهترین‌ عکس‌های حیات‌وحش سال ۲۰۱۶

حیات‌وحش هنوز رازها و زیبایی‌های خود را حفظ کرده و برای انسان‌ها یکی از جذاب‌ترین سوژه‌های عکاسی است. هر ساله هزاران عکس از حیات‌حش گرفته و به نمایش گذاشته می‌شود که پشت سر هریک از این عکس‌ها یک داستان زندگی نهفته است.


گالری عکس: ۱۲ عکس‌ خارق‌العاده از حیوانات در سال ۲۰۱۶

سالانه مسابقات متعددی در جهان با موضوع «عکاسی حیات وحش و حیوانات» برگزار می‌شود که هدف آن، شناسایی استعداد‌های این رشته و همچنین انتخاب عکس‌های برتر است. در ادامه می‌توانید عکس‌‌های منتخب مسابقه عکاسی از حیوانات 2016ZSL‌ که از باغ‌وحش شهر لندن تهیه شده را ببینید.


گالری عکس: با حیوانات در حال انقراض طبیعت انگلستان آشنا شوید

گزارش‌های ارائه شده توسط 50 گروه حفاظت از محیط زیست انگلستان اعلام کرده که 10 گونه از حیوانات حیات وحش این کشور با خطر انقراض روبرو است. اما گروه‌های حفاظتی گفته‌اند که با بکارگیری تمهیداتی می‌توان از انقراض نسل چند گونه از حیوانات جلوگیری کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟