رقیبی جدید برای آیپاد پرو
گوگل از تبلت پیکسل اسلیت جدید خود رونمایی کرد
پیکسل اسلیت جدیدترین تبلت گوگل است که به یک صفحه‌نمایش با کیفیت تجهیز شده است. تبلتی که به راحتی می‌تواند با آی‌پاد پرو اپل رقابت کند.

پیکسل اسلیت ظاهری شبیه به یک گوشی پیکسل بزرگ و چهارگوش دارد. محصول گوگل در اصل لپ‌تاپی است که سعی می‌کند یک تجربه تبلت را نیز ارائه کند. تراکم پیکسلی این تبلت برابر با 293 پیکسل در هر اینچ است. بیش از 6 میلیون پیکسل تصاویر را روی صفحه‌نمایش پیکسل اسلیت نشان می‌دهند. صفحه‌نمایش این تبلت از نصبت تصویر 3 به 2 و تفکیک‌پذیری 3000 در 2000 پیکسل پشتیبانی می‌کند. برای این منظور پیکسل اسلیت به فناوری اختصاصی ساخت گوگل تجهیز شده است. این فناوری اختصاصی LTPS سرنام Low Temperature Polycrystalline Silicon نام دارد.

از ویژگی‌های سخت‌افزاری این محصول می‌توان به اسپیکرهایی که در جلوی تبلت قرار دارند اشاره کرد که در نوع خود جزء بهترین‌ها هستند. هر دو دوربین تعبیه شده روی این تبلت به هوش مصنوعی تجهیز شده‌اند. دوربین‌هایی که از تفکیک‌پذیری 8 مگاپیکسل برخوردار هستند. سیستم‌عامل این تبلت کروم بوده تا کاربران بدون مشکل بتوانند از آن استفاده کنند. این تبلت همچنین از چند وظیفگی و اجرای همزمان دو برنامه نیز پشتیبانی می‌کند. گوگل اسیستنت به بهترین شکل روی این سیستم‌عامل یکپارچه شده است. این تبلت به بهترین مکانیزم‌های امنیتی تجهیز شده و قادر است به‌روزرسانی‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کند.

برای این منظور از تراشه خاصی به نام تایتان استفاده شده است. گوگل اسلیت صفحه‌کلیدی است که همراه با پیکسل اسلیت می‌توان آن‌را استفاده کرد. صفحه‌کلیدی که ظاهر زیبایی داشته و از نور پس‌زمینه بهره می‌برد. صفحه‌کلیدی که کلیدهای آن گرد و زیبا هستند. دکمه پاور قرار گرفته روی این تبلت نقش حس‌گر اثرانگشت را نیز دارد. کاربران به راحتی می‌توانند برنامه‌های درون پلی استور را روی این تبلت نصب کنند. این تبلت به دو درگاه USB-C تجهیز شده است.  این دستگاه قرار است به قیمت 599 دلار به فروش برسد. صفحه‌کلید این محصول نیز 199 دلار قیمت دارد. گوگل همچنین قلمی برای این تبلت طراحی کرده که به قیمت 99 دلار به فروش خواهد رسید. باتری این تبلت عمری معادل 10 ساعت دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟