با محصولات جدید ایسر آشنا شوید
09/02/1396 - 20:04
ایسر دو لپ‌تاپ گیمینگ و اسمارت‌واچ جدید رونمایی کرد
شرکت ایسر در جریان مراسمی که تحت عنوان Next@Acer برگزار کرد، محصولات جدیدی را به معرض نمایش قرار داد که بارز‌ترین آن‌ها دو گیمینگ لپ‌تاپ و اسمارت‌واچ جدید این شرکت هستند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی و قابلیت‌های این سه محصول داشته باشیم.

ایسر به تازگی کنفرانس Next@Acer را برپا ساخت و در جریان این کنفرانس از چند محصول جدید رونمایی کرد. در بین محصولات جدیدی که از سوی ایسر معرفی شدند، دو گیمینگ لپ‌تاپ با نام‌های اختصاصی Predator Helios 300 و Predator Triton 700 و همچنین ساعت هوشمند جدید این کمپانی با نام لیپ ویر (Leap Wear) از جالب‌ترین موارد موجود به شمار می‌روند. با ما همراه باشید تا مروری بر ویژگی‌های این سه محصول جدید داشته باشیم.

موضوع را با گیمینگ لپ‌تاپ Predator Helios 300 آغاز می‌کنیم. این لپ‌تاپ از نسل هفتم سری پردازنده‌های کبی‌لیک (KabyLake) اینتل و در دو مدل Core i5 و Core i7 بهره‌مند است. پردازنده گرافیکی آن هم شامل دو مدل NVIDIA GeForce GTX 1060 و NVIDIA GeForce GTX 1050Ti می‌شود. رم لپ‌تاپ مذکور در حالت عادی ظرفیت 16 گیگابایتی دارد و در صورت تمایل کاربران می‌توانند نسخه مجهز به رم 32 گیگابایتی آن را استفاده کنند.

هارددیسک لپ‌تاپ Predator Helios 300 ظرفیت یک ترابایتی را ارائه می‌کند و ظاهرا قابل ارتقاء هم خواهد بود، چرا که ایسر ضمن معرفی این لپ‌تاپ اشاره داشته که ظرفیت رم و حافظه ذخیره‌سازی اطلاعات آن‌ها به راحتی ارتقاء داده می‌شود. از آپشن‌های دیگر حافظه داخلی این لپ‌تاپ می‌توان به نسخه‌های مجهز به حافظه SSD با ظرفیت‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی اشاره کرد.

لپ‌تاپ مورد نظر از نظر صفحه‌نمایش شامل دو نسخه مختلف 15.6 و 17.3 اینچی می‌شود. وضوح تصویر نمایشگر آن‌ها فول اچ‌دی خواهد بود و پنل نمایشگر از نوع IPS است. لپ‌تاپ Predator Helios 300 از سیستم خنک کننده و فن دوبل AeroBlade 3D بهره می‌برد. این لپ‌تاپ به طور پیش‌فرض از نرم‌افزار PredatorSense بهره‌مند است که از طریق آن امکان اورکلاک کردن سرعت پردازنده مرکزی و گرافیکی دستگاه فراهم می‌شود. قرار است نسخه پایه‌ای این لپ‌تاپ با قیمت 1299 دلار روانه بازار شود.

اما در سمت مقابل گیمینگ لپ‌تاپ Predator Triton 700 ایسر قرار دارد که محصولی رده بالای به شمار می‌رود. این لپ‌تاپ هم از صفحه نمایشی فول اچ‌دی و نوع IPS و 15.6 اینچی بهره‌مند است. فن دوبل AeroBlade 3D و نرم‌افزاری PredatorSense در این محصول هم ارائه شده است. همچنین این لپ‌تاپ از کیبورد مکانیکی، فناوری G-Sync انویدیا و پورت اتصال تاندربولت (Thunderbolt) هم پشتیبانی می‌کند.

رم لپ‌تاپ Predator Triton 700 هم در حالت پیش فرض ظرفیت 16 گیگابایتی دارد اما می‌توان آن را تا 32 گیگابایت ارتقاء داد.  حافظه داخلی محصول هم از نوع SDD بوده و ظرفیت 512 گیگابایتی را ارائه می‌کند. ایسر اشاره داشته که قیمت نسخه پایه‌ای این لپ‌تاپ برابر با 2999 دلار خواهد بود.

اما علاوه بر گیمینگ لپ‌تاپ‌های جدید ایسر، ساعت هوشمند لیپ ویر (Acer Leap Wear) هم از دیگر محصولات جالبی بوده که در مراسم Next@Acer از آن پرده‌برداری شد. این ساعت هوشمند قرار است از ماه جولای با قیمت پایه‌ای 139 دلار عرضه شود. بنا به اظهارات شرکت ایسر، ساعت هوشمند مذکور از تراشه MT2523 مدیاتک و تراشه بایوسنسینگ MT5211 بهره می‌برد.

نمایشگر این اسمارت‌واچ که می‌تواند نقش دستبند فیتنس را هم ایفاء کند، نمایشگری 1.6 اینچی است که با شیشه گوریلاگلس +SR از آن محافظت می‌شود. این اسمارت‌واچ از استاندارد IPX7 بهره می‌برد و قرار است دستبند آن در رنگ‌های آبی تیره (سرمه‌ای) و قهوه‌ای روشن ارائه شود. این اسمارت‌واچ با اپلیکیشن Liquid Life ایسر سازگاری دارد، به سنسور  مجهز است و می‌تواند سطح استرس، علائم حیاتی، وضعیت جسمانی و ضربان قلب کاربر را مستقیما نمایش دهد. نکته جالب در اینجا است که ایسر اشاره داشته باتری این ساعت هوشمند می‌تواند با یک بار شارژ 3 الی 5 روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تامین کند! ضمنا این ساعت هوشمند با سیستم‌عامل iOS هم سازگاری دارد.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟