لپ‌تاپ‌های جدید MSI از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند!
11/03/1396 - 11:33
شرکت MSI از پنج گیمینگ لپ‌تاپ جدید رونمایی کرد + عکس
شرکت MSI در نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از پنج گیمینگ لپ‌تاپ جدید و قدرتمند رونمایی کرد که از واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کنند. این پنج لپ‌تاپ به ترتیب MSI GT75VR، MSI GS63VR، MSI GS73VR، MSI GE63VR Raider و MSI GE73VR Raider نام دارند. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری کوتاهی بر مشخصات فنی هر یک از این لپ‌تاپ‌ها داشته باشیم.

شرکت MSI در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2017 از پنج گیمینگ لپ‌تاپ جدید و قدرتمند رونمایی کرد. اولین محصول معرفی شده، لپ‌تاپ MSI GT75VR است که صفحه کلید مکانیکی آن از نور یا چراغ RGB بهره می‌برد و این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که رنگ هر کلید را به طور منحصر به فرد تغییر دهد.

شرکت MSI در لپ‌تاپ مذکور از پردازنده Intel Core i7-7820HK استفاده کرده و از نظر کارت گرافیک، دستگاه را با آپشن‌های مجهز به پردازنده‌های NVIDIA GeForce GTX 1070 SLI ،NVIDIA GeForce 1080 و NVIDIA GeForce 1070 عرضه می‌کند. شرکت MSI اشاره داشته که نمایشگر این لپ‌تاپ از فناوری TCT 2.0 بهره می‌برد که رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می‌کند. برای خنک‌کاری دستگاه‌ هم از سیستم فن CBT اختصاصی شرکت MSI استفاده شده است.

لپ‌تاپ بعدی MSI با نام MSI GS63VR معرفی شد. این محصول از نمایشگری 15.6 اینچی بهره می‌برد و ضخامت بدنه آن 17.7 میلیمتر است. شرکت MSI مدعی شده که نمایشگر این لپ‌تاپ از نظر نرخ رفرش و زمان پاسخگویی سریع‌ترین مورد موجود در دنیا به شمار می‌رود. صفحه کلید مشابه با لپ‌تاپ GT75VR و سیستم خنک‌کننده آن در لپ‌تاپ MSI GS63VR هم به کار رفته است.

اما لپ‌تاپ بعدی MSI GS73VR نام دارد. این لپ‌تاپ از نمایشگری 17 اینچی بهره می‌برد و بدنه آن از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است. طراحی کیبورد و سیستم خنک‌سازی این لپ‌تاپ هم به شیوه‌ای است که در دو لپ‌تاپ پیشین اشاره داشتیم. شرکت MSI اشاره کرده که علاوه بر موارد پیشین و نام برده شده، لپ‌تاپ MSI GS73VR از تکنولوژی‌های دیگری همچون ESS SABRE، تقویت‌کننده‌ صوتی Nahimic 2 و قابلیت True Color هم بهره می‌برد. این تکنولوژی‌ها سبب می‌شوند که کیفیت رنگ نمایش داده شده بر روی صفحه نمایش دستگاه و همچنین وضوح صدای خروجی از آن به مراتب تقویت شود و برای گیمرها تجربه‌ای لذت‌بخش را به ارمغان آورد.

اما دو لپ‌تاپ آخری که در نهایت شرکت MSI از آن‌ها رونمایی کرد، به ترتیب MSI GE63VR Raider و MSI GE73VR Raider نام دارند. لپ‌تاپ نخست نام برده شده از صفحه نمایش 15 اینچی بهره می‌برد و لپ‌تاپ دوم به نمایشگری 17 اینچی مجهز است. نمایشگر هر دو لپ‌تاپ نام برده شده مانند لپ‌تاپ‌های قبل از رفرش ریت 120 هرتزی و زمان پاسخ 3 میلی ثانیه‌ای بهره‌مند هستند. همچنین شرکت MSI اشاره کرده که در این دو لپ‌تاپ از کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1070 استفاده می‌کند.

بنابراین MSI در کامپیوتکس 2017 از پنج گیمینگ لپ‌تاپ جدید رونمایی کرده که از نظر صفحه‌نمایش و رفرش ریت محصولات فوق‌العاده‌ای هستند. همچنین سیستم خنک کاری پیشرفته، کیبوردهای باکیفیت و سیستم صوتی قدرتمند هم از دیگر ویژگی‌های پنج محصول مذکور به شمار می‌رود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات دقیقی در مورد قیمت و زمان عرضه لپ‌تاپ‌های جدید شرکت MSI منتشر نشده است. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟