با ایسر نیترو 5 اسپین آشنا شوید!
03/06/1396 - 22:35
جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ تبدیل شونده ایسر معرفی شد
شرکت ایسر به صورت رسمی از جدیدترین لپ‌تاپ گیمینگ و تبدیل شونده خود رونمایی کرد. این لپ‌تاپ ایسر نیترو 5 اسپین (Acer Nitro 5 Spin) نام دارد و به نسل هشتم سری پردازنده‌های قدرتمندش رکت اینتل مجهز است. با سایت شبکه همراه باشید.

ایسر یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای تولید کننده لپ‌تاپ محسوب می‌شود که حداقل لپ‌تاپ‌هایش در بازارهای داخلی کشور ما فروش زیادی دارد. این کمپانی به تازگی از جدیدترین گیمینگ لپ‌تاپ تبدیل شوند خود با نام اختصاصی ایسر نیترو 5 اسپین رونمایی کرده است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ قابلیت چرخش 360 درجه‌ای را ارائه می‌کند، از اینرو به آن لقب تبدیل شونده (Convertible) داده شده است.

در اولین قدم باید اشاره کنیم که عرضه یک گیمینگ لپ‌تاپ تبدیل شوند کمی عجیب به نظر می‌رسد! عموما گیمینگ لپ‌تاپ‌ها قابلیت تبدیل شدن به تبلت را ندارد و این سبک طراحی بیشتر در لپ‌تاپ‌های کاربردی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در هر حال ایسر طرح تلفیق گیمینگ لپ‌تاپ با لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده را به واسطه لپ‌تاپ ایسر نیترو 5 اسپین ارائه کرده است.

لپ‌تاپ مذکور از بدنه‌ای آلومینیومی بهره می‌برد و ظاهرا باتری آن با هر بار شارژ می‌تواند 10 ساعت انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین کند. صفحه نمایش دستگاه 15.6 اینچی است و وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی را ارائه می‌کند. ایسر نیترو 5 اسپین از قابلیت ویندوز هلو پشتیبانی به عمل می‌آورد و به اسکنر انگشت مجهز است. کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1050 در آن بکار رفته و نسل هشتم سری پردازنده‌های اینتل هم قبل تپنده دستگاه را تشکیل می‌دهند.

لپ‌تاپ ایسر نیترو 5 اسپین را می‌توان با حافظه داخلی 512 گیگابایتی نوع PCle SSD خریداری کرد و ظاهرا دستگاه از این نظر شامل آپشن‌های دیگری هم می‌شود که اطلاعاتی در مورد آن ارائه نشده است. در مورد مدل دقیق پردازنده مرکزی ایسر نیترو 5 اسپین هم اطلاعاتی ارائه نشده، اما با توجه به اینکه در حال حاضر شرکت اینتل فقط از پردازنده‌های سری U نسل هشتم خود رونمایی کرده است، پیش‌بینی می‌شود که لپ‌تاپ مذکور هم از این رده پردازنده‌ها بهره‌مند شود. متاسفانه در مورد قیمت گیمینگ لپ‌تاپ ایسر نیترو 5 اسپین هم اطلاعاتی ارائه نشده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟