استفاده همزمان از چندین اکانت واتساپ در اندروید
چگونه همزمان دو یا چند اکانت واتساپ روی گوشی داشته باشیم
همه ما چندین اکانت در شبکه‌های اجتماعی داریم. نه تنها در شبکه‌های اجتماعی بلکه خیلی از ما حتی چندین اکانت برای بازی‌های آنلاین، برنامه‌هایی نظیر WhatsApp و مانند آن‌ها داریم. سیستم عامل اندورید، بصورت پیش فرض قابلیت مدیریت چندین اکانت را برای این برنامه ها ارائه نمی‌دهد. البته ناگفته نماند که گوشی‌های جدید اندروید از قابلیت Dual Apps و یا App Twin بهره مند شده‌اند. اما در صورتی که گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا بدانید از چه راهی می‌توانید دو یا چند واتساپ را همزمان روی گوشی خود داشته باشید.

در این مفاله قصد داریم تعدادی از بهترین App Cloner‌ها برای اندروید را به شما معرفی کنیم. با استفاده از این برنامه‌ها، شما براحتی می‌توانید یک نمونه دیگر از برنامه‌های نصب شده را برای اجرای چندین اکانت بطور همزمان ایجاد نمائید.

App Cloner‌ها اپلیکیشن‌های ثالثی هستند که به کمک آن‌ها می‌توانید 2 یا چند واتساپ را همزمان در گوشی خود داشته باشید. App Cloner ها در واقع به شما اجازه می‌دهند که چندین کپی از یک برنامه در اندروید نصب کرده و از آن استفاده کنید. تعداد زیادی App Cloner در Play Store وجود دارد که می‌توان برای اجرای همزمان چندین اکانت واتساپ از آن ها استفاده کرد.

آموزش فعالسازی دو یا چند اکانت واتساپ روی گوشی

در این بخش آموزش فعالسازی دو یا چند اکانت واتساپ روی گوشی به وسیله یکی از App Cloner‌های معرفی شده در این مطلب را یاد می گیرید. کار با سایر App Cloner‌ها نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و تفاوت عمده در رابط کاربری آن ها مشهود است.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

Super Clone را از اینجا دانلود کنید. یکی از مزایای Super Clone این است که می­‌توان از چندین نسخه از یک برنامه در گوشی بطور همزمان استفاده کرد. رابط کاربری Super Clone بسیار ساده و معمولی به نظر می­‌رسد، بطوریکه براحتی می­‌توانید از آن استفاده کنید. برای شروع کار، آیکون بعلاوه در پایین صفحه را لمس کنید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

لیست تمام برنامه­‌های نصب شده در گوشی‌­تان نمایش داده می‌­شود و در قسمت Hot Cloned چندین برنامه پرکاربرد نظیر واتساپ، فیسبوک، اینستاگرام و Messenger دیده می­‌شود. برای اینکه بتوانید اکانت دیگری برای واتساپ ایجاد کنید کافی­‌ست روی آیکون واتساپ کلیک کنید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

در قدم بعدی دسترسی­‌های خاص برنامه، برای مثال دسترسی به فایل­‌ها و تماس تلفنی از شما درخواست می‌شود.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

و پس از تایید هر دو گزینه بالا، با این صفحه مواجه می­‌شوید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

یکی از ویژگی­‌های جالب Super Clone این است که علاوه بر ایجاد چندین اکانت واتساپ بطور همزمان، قابلیت قفل­‌گذاری روی برنامه‌های ایجاد شده را هم فراهم می­‌کند. برای اینکار کافی­‌ست Privacy Locker را روشن کنید. در منوی جدیدی که باز می­‌شود سه گزینه وجود دارد.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

  • کلید فعال یا غیرفعال کردن قفل
  • کلید استفاده از Fingerprint
  • تعیین بازه زمانی جهت قفل شدن برنامه

پس از فعال کردن Privacy Policy و ایجاد Pattern برای قفل­‌گذاری، لیست برنامه‌­هایی که کلون کرده‌­اید نمایش داده می‌شود که در صورت نیاز به قفل­‌گذاری آن­‌ها، باید کلید روبری آن­ها را روشن کنید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

گزینه Create shortcut هم همانگونه که از نامش پیداست یک شورتکات از  واتساپ دوم در صفحه Home ایجاد می­‌کند. برای تغییر آیکون و نام برنامه جدید باید روی آیکون برنامه  یا روی آیکون مداد مانند شکل زیر لمس کنید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

و در نهایت دکمه Start را بفشارید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

حال می­توانید براحتی از اکانت دوم خود در واتساپ بطور همزمان استفاده کنید.

در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص بخش تنظیمات برنامه ارائه میشود. برای ورود به قسمت تنظیمات، روی آیکون سه خط در بالای برنامه سمت چپ لمس کرده و یا از سمت چپ به سمت راست صفحه بکشید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

به بخش Settings بروید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

در این قسمت، گزینه‌­های مختلفی نظیر قفل­‌گذاری، سفارشی­‌سازی آیکون­‌ها و ... وجود دارد.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

  • Fast Switch: با روشن کردن این گزینه می توانید از طریق Notification Bar براحتی و در کسری از ثانیه بین اکانت­‌های مختلف واتساپ یا برنامه‌­های دیگر سوئیچ کنید.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

  • Shortcut: با روشن کردن این گزینه پس از ساخت نسخه جدید از برنامه موردنظر، آیکون این برنامه بطور خودکار به صفحه Home گوشی­‌تان اضافه می­گردد.
  • Locker Settings: شما را به قسمت قفل‌گذاری برنامه‌­های کلون شده که قبلاً توضیح داده شد هدایت می­‌کند.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

  • Notification: به منظور فعال یا غیرفعال کردن نوتیفیکشن برای هرکدام از نسخه‌­های واتساپ استفاده می­‌شود.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

  • Customization: برای سفارشی‌­سازی آیکون‌­ها و نام­‌های برنامه­‌های کلون شده استفاده می­‌شود.

راه اندازی دو واتساپ روی گوشی با Super Clone

در کل می­‌توان گفت که Super Clone یکی از بهترین App Clonerها برای استفاده همزمان دو اکانت واتساپ در یک گوشی است. البته ناگفته نماند که با استفاده از این برنامه می­‌توانید چندین اکانت واتساپ و یا حتی چندین نسخه از برنامه­‌های دیگر در گوشی خود داشته باشید. 

معرفی 9 برنامه Clone برای اجرای چندین اکانت واتساپ در اندروید

1. اجرای چند واتساپ با Parallel Space

Parallel Space

این برنامه در حال حاضر برجسته‌ترین App Cloner در Play Store است. مزیت این برنامه این است که می تواند یک نسخه کلون شده از هر برنامه مانند Messenger، WhatsApp، Telegram و غیره را ایجاد کند. مهمتر از همه اینکه این برنامه امکان ایجاد چندین نسخه کلون شده از برنامه‌هایی مانند واتساپ را به شما می دهد.

2.اجرای چند واتساپ با Dual Space

Dual Space

این برنامه تا حد زیادی به Parallel Space که در بالا ذکر شد شباهت دارد. Dual Space درست مثل Parallel Space این امکان را می‌دهد که بتوانید یک نسخه دوم واتساپ را ایجاد نمائید. تنها چیزی که باعث تمایز این دو برنامه می‌شود، فایل نصبی و مصرف پائین باتری در Dual Space می باشد.

3. اجرای چند واتساپ با MoChat

MoChat

این برنامه با دو برنامه قبلی کمی تفات دارد. MoChat به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانید از چندین اکانت واتساپ استفاده کنید.  MoChat تنها برای کلون کردن شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های آنلاین استفاده می‌شود. علاوه بر این، چیزی که باعث جذابیت بیشتر این برنامه می‌شود این است که فقط به 6 مگابایت فضا برای نصب در گوشی اندروید شما نیاز دارد.

4. اجرای 2 واتساپ با 2Accounts

2Accounts

همانگونه که از نام این برنامه پیداست، 2Accounts یکی از بهترین برنامه‌های اندرویدی‌ است که برای اجرای دو اکانت واتساپ بطور همزمان استفاده می‌شود. همچنین با استفاده از این برنامه شما می‌توانید دو اکانت بازی برای Google Play ایجاد کرده و امکان بازی همزمان با هر دو اکانت را تجربه کنید.

5. اجرای چند واتساپ با Multi Apps

اگر به دنبال یک برنامه ساده برای ایجاد نسخه کلون از واتساپ در اندروید هستید، Multi Apps بهترین انتخاب برای شماست. Multi Apps یکی دیگر از برنامه‌هایی است که می توانید روی گوشی اندورید خود نصب کنید. با استفاده از این برنامه می‌توانید چندین اکانت شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های آنلاین را بطور همزمان استفاده کنید.

6. ورود همزمان به دو واتساپ با Dr.Clone

Dr.Clone

برخلاف سایر App Clonerها ، Dr.Clone به شما این امکان را می‌دهد که بطور همزمان در دو اکانت از یک برنامه وارد شوید. آنچه که این برنامه را نسبت به سایر برنامه متمایز می کند ویژگی قفل امنیتی آن است. این App Cloner به شما امکان می‌دهد که نسخه‌های کلون شده واتساپ را با استفاده از پسورد، الگو و یا اثر انگشت قفل گذاری کنید.

7. اجرای دو واتساپ جذاب با Multi

Multi

این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های چند کاربره برای اندروید است که در Google Play در دسترس است. نکته جالب Multi در واقع رابط کاربری آن است که بی‌نقص و عالی به نظر می‌رسد. این برنامه اکثر برنامه‌های محبوب اندرویدی را پشتیبانی کرده و همچنین قابلیت قفل امنیتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

8. اجرای 2 واتساپ با قفل خصوصی در DO Multiple Space

DO Multiple Space

یکی دیگر از بهترین برنامه های چندکاربره و cloner که می‌توانید در گوشی اندروید خود از آن استفاده کنید DO Multiple Space است که با استفاده از آن، شما می‌توانید چندین نمونه از یک برنامه را بطور همزمان ایجاد و اجرا کنید. آنچه که این برنامه را جالب‌تر می‌کند این است که یک قفل خصوصی برای محافظت از برنامه‌ها و اکانت‌های کلون شده‌ شما ارائه می‌دهد.

9. اجرای دو واتساپ و بیشتر در Super Clone

Super Clone

Super Clone یکی دیگر از برنامه‌های عالی اندرویدی است که برای کلون کردن برنامه‌ها و اجرای چندین اکانت همزمان، استفاده می‌شود. بهترین چیز در مورد Super Clone این است که می‌تواند تقریباً تمام برنامه‌های محبوب نظیر Instagram، Clash of Clan، WhatsApp و ... را کلون کند. پس اگر به دنبال برنامه  اندرویدی هستید که بتوانید بین چندین اکانت شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های آنلاین سوئیچ کنید، Super Clone بهترین گزینه برای انتخاب است.

در این مقاله سعی کردیم بهترین App Cloner‌های اندرویدی را برای داشتن دو یا چند نسخه همزمان واتساپ روی گوشی به شما معرفی کنیم. اگر شما هم برنامه‌های دیگری در این زمینه می‌شناسید و تجربه کار با آن‌ها را دارید، در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟

دیدگاه‌ها

تصویر حمیدرضا رضاپور
حمیدرضا رضاپور

ممنون از اطلاعاتتون .

mochat از گوگل پلی حذف شده و نسخه ای هم که روی گوگل پلی هت یازده مگ حجمشه


تصویر Sajjad Sobhkhiz
Sajjad Sobhkhiz

لینکی که داخل همین مقاله ذکر شده، شما رو به سایت MoChat ارجاع میده و از داخل همون سایت می تونید فایل apk رو مستقیم دانلود کنید.