بازی های برتر سال 2020
بهترین بازی های سال 2020
با توجه به اتمام سال میلادی 2020 گوگل لیست بهترین بازی‌های موبایل را از نگاه کاربران و گوگل‌پلی منتشرده کرده‌است.
این لیست هرساله توسط گوگل منتشر می‌شود که در آن بهترین بازی‌ها، برنامه‌ها، فیلم‌ها و کتاب‌ها از نگاه کاربران و گوگل را منتشر می‌کند.
در این مقاله چندتا از بازی‌های برتر موبایل را از نگاه کاربران و گوگل را به شما معرفی خواهیم کرد.

1) spongebob

بهترین بازی های سال 2020

احتمالا کارتون باب اسفنجی را دیده باشید، کارکتر محبوب تلویزیونی که بجز بچه‌ها خیلی از بزرگسالان طرفدار این کارکتر جذاب و دوست‌داشتنی هستند.

امسال با انتشار بازی SpongeBob توجه خیلی از کاربران اندرویدی به این بازی جذب شد و طرفدارهای زیادی را در سراسر دنیا پیدا کرد، این بازی به عنوان بهترین بازی از نگاه کاربران در این لیست معرفی شد.

داستان بازی از این قرار است که در شهر بیکنی باتن اقای پلانکتون شروع به ساخت ربات‌هایی می‌کند اما یادش می‌رود که آپشن دستورگیری ربات‌ها را فعال کند و ربات وارد شهر می‌شوند و هرچیزی که سرراهشان قرار می‌گیرد نابود می‌کنند.

مردم شهر دور هم جمع می‌شوند تا این مشکل را حل کنند و شما در نقش باب اسفنجی باید مراحل را طی کنید تا بتوانید در حل این مشکل به مردم شهر بیکنی باتن کمک کنید.

لینک دانلود بازی spongrbob

Genshin Impact (2

بازی genshin impact ابتدا برای pc و کنسول‌ها منتشر و مدت زیادی نگذشت که نسخه موبایل این بازی منتشر شد.

در کمال ناباوری این بازی در چهار روز اول انتشار بیش از 17 میلیون بار در گوشی‌های اندروید و Ios دانلود شد.

بازی genshin impact به عنوان بهترین بازی از نگاه گوگل انتخاب شد و تا به الان بالای 20 میلیون بار دانلود شده است.

این بازی در سبک جهان‌باز، حماسی، نقش‌افرینی است و طرفداران انیمه‌ها بیشتر جذب این بازی می‌شوند، این بازی تجربه متفاوتی از بازی نقش ‌آفرینی را به شما می‌دهد.

داستان بازی بسیار جالب است. شما در نقش چند خواهر و بردار هستید و از طرف یک خدای ناشناس به سیاره زمین تبعید شده‌اید،‌ اما هرکدام از خواهر بردارها در یک نقطه زمین هستند.

با شروع بازی شما باید وارد این سفر شوید و در این مسیر خطرناک با دشمنان زیادی مقابله خواهیدشد و باید آن‌ها را از سرراه بردارید تا بتوانید به خواهر و برادر خود را پیدا کنید و در نهایت مسیر بازگشت به دنیای خود را پیداکنید.

لینک دانلود بازی spongrbob

Brawlhalla (3

بهترین بازی های سال 2020

اسم کمپانی یوبی‌سافت برای همه گیمرها آشنا است و مدتی است این کمپانی در حوزه بازی‌های موبایل فعالیت خود را بیشتر کرده و با تولید بازی‌های با کیفیت توانسته گیمرها را به سمت خود جلب کند.

بازی اکشن brawlhalla یکی محصولات این کمپانی است که امسال در لیست بهترین بازی‌های موبایل از نظر گوگل قرار گیرد.

این بازی در سال 2014 منتشر شد و در دسترس بازیکنان کنسول‌ها قرار گرفت و به دلیل محبوبیت بالای این بازی یوبی‌سافت نسخه موبایلی آن را ساخت.

در این بازی شما در نقش مبارزهای مختلفی قرار می‌گیرید که با دشمنان خود به صورت آنلاین و آفلاین وارد مبارزه می‌شوید.

یکی از دلایل محبوبیت این بازی کراس پلتفرم است یعنی گیمرهای همه پلتفرم‌ها مانند xbox، ps، موبایل و... به یک سرور متصل می‌شوند و همین باعث هیجان‌انگیز بودن بازی می‌شود.

شما می‌توانید با در نبردهای 1 به 1 یا 2 به 2 به صورت آنلاین وارد مبارزه شوید و با کسب پیروزی قهرمانان بازی را آزاد کنید و در هرمبارزه قوی‌تر ظاهر شوید.

لینک دانلود بازی Brawlhalla

GWENT: The Witcher Card Game (4

بهترین بازی های سال 2020

اگه عاشق دنیا فانتزی هستید این بازی را از دست ندهید.

شما در این بازی به دنیای فانتزی ویچر سفر می‌کنید و با شخصیت‌های مختلف باید مبارزه کنید تا مراحل را طی کنید.

سبک این بازی کارتی است و به صورت نوبتی برگزار می‌شود، به این صورت که شما باید با استفاده قهرمانان خود نیروی کافی بدست آورید و یک دسته کارت بسازید و برای مقابله با دشمنان از این دسته کارت استفاده کنید.

گرافیک این بازی بسیار خوش  ساخت و گیم‌پلی جذابی دارد.

لینک دانلود بازی GWENT: The Witcher Card Game

Sky: Children of the light (5

بهترین بازی های سال 2020

اگه به دنبال بازی رویایی و ماجراجویانه هستید بازی بچه‌های روشنایی بهترین گزینه برای شماست و انتظار می‌رفت که بازی بچه‌ای روشنایی در این لیست قرار بگیرد.

داستان این بازی در سرزمینی رویایی اتفاق می‌افتد و بسیار زیبا و افسانه‌ای است،‌ اما به طور ناگهانی امتحان الهی برای این سرزمین نازل می‌شود و باعث می‌شود آن سرزمین موردنفرین واقع شود.

شما در نقش فرزندان روشنایی وظیفه دارید که پشت پرده این اتفاق را پیدا کنید و ارواحی که دست در این اتفاق داشتند را نابود کنید.

این بازی در سبک نقش آفرینی طراحی شده و کاملا بازی جهان باز است و به راحتی در سرزمین خود حرکت کنید.

لینک دانلود بازی sky: children of the light

Gris (6

بهترین بازی های سال 2020

بازی‌های ماجراجویانه و اکشن طرفداران خاص خود را دارند و یکی از بهترین بازی‌ها در این سبک می‌توان به بازی gris اشاره کرد.

این بازی در کنار داستان جذاب خود، طراحی گرافیکی بسیار جذابی دارد و بیشتر شبیه یک اثر هنری است.

داستان بازی از این قرار است که دختری به نام گریس کاراکتر اصلی بازی است و در دنیای خیالی خود غرق شده‌است.

گریس یک لباس بلند دارد که به او مسیر را بهتر نشان می‌دهد و او را از تله‌ها فراری می‌دهد. شما باید به  گریس کمک کنید تا مشکلات خود را برطرف کند و به جواب سوال‌های خود برسد تا از درد و رنجی که همراه او است رهایی یابد.

 لینک دانلود بازی gris

The Seven Deadly Sins Grand Cross (7

در چندسال اخیر میزان محبوبیت انیمه‌ها در دنیا رشد بالایی داشته و استودیوهای گیم‌سازی از این اتفاق استقبالی خوبی کردند و دست به تولید بازی‌های مختلفی در سبک انیمه‌ای زده‌اند. تاکنون بازی‌های بسیار زیادی درست‌ شده‌اند اما یکی از بهترین بازی‌های این سبک می‌توان به بازی the seven deadlu sins grand cross اشاره کرد.

گروه هفت کنار کبیره که قوی‌ترین شوالیه‌های بریتانیا هستند در اثر یک دسیسه از هم می‌پاشد و هرکدام از آن‌ها به گوشه‌ای از دنیا فرار می‌کنند.

الیزابت یکی از اعضای گروه تصمیم می‌گیرد که برای جلوگیری از نابودی سرزمینش شروع به جستجوی گروه هفت گناه کبیره می‌کند و در این سفر رهبر گروه را پیدا می‌کند و آغاز بازی از همینجا است و شما وظیفه دارید به الیزابت کمک کنید که در این سفر موفق شود.

لینک دانلود بازی the seven deadly sins grand cross

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟