Tenda 4G185
24/02/1396 - 21:36
مودم 4G LTE سبک و قابل حملی برای همه کاربران اینترنت موبایل

در نگاه اول، مودم 4G185 مانند سایر مودم‌های همراه 4G بازار به نظر می‌رسد ولی هنگامی که آن را در دست می‌گیرید، متوجه می‌شوید که با وزن تنها 85 گرمی خود یکی از سبک‌ترین نمونه‌های موجود در میان هم‌رده‌های خود است. بدنه پلاستیکی مشکی رنگ آن مانع سرخوردن دستگاه در دستان شما شده و اثر انگشت نیز روی آن به جا نمی‌ماند.

مطلب پیشنهادی

پریزهای برق خانه، اینترنت می‌دهند!
معرفی پاورلاین یک گیگابیتی P1001P تندا

صفحه‌نمایش رنگی 1.44 اینچی وجه تمایز این گجت قدرتمند با سایر رقبای خود است و اطلاعات ارزشمندی مانند قدرت سیگنال شبکه، باتری، اطلاعات شبکه 4G، تعداد کاربران متصل، نام و رمز عبور شبکه وای‌فای به صورت هوشمندانه، پیامک‌های دریافتی و اطلاعات دیگر روی آن نمایش داده می‌شود. در زیر درپوش قاب پشتی، باتری قدرتمند 2100 میلی آمپری آن خودنمایی می‌کند که می‌تواند تا 10 ساعت کاربران را در شبکه 4G همراهی کند یا تا یک هفته در کوله‌پشتی شما منتظر برقراری ارتباط با شبکه بماند.

این دستگاه می‌تواند اینترنت را بروی شبکه وای‌فای خود با 10 کاربر به‌صورت همزمان به اشتراک بگذارد، در حقیقت این 10 دستگاه علاوه بر دریافت اینترنت، در شبکه قرار می‌گیرند و می‌توانند به اشتراک منابع با یکدیگر بپردازند. همچنین Tenda 4G185 قابلیت نصب حافظه جانبی Micro-SD تا 32 گیابایت را داشته و می‌تواند این حافظه را با تمامی کاربران به اشتراک بگذارد یا مانند یک حافظه USB هنگام اتصال با کابل به کامپیوتر به عنوان دستگاه micro-Reader مورد استفاده قرار بگیرد.

از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به امکان فیلتر کردن کاربران براساس مک آدرس اشاره کرد، همچنین می‌توان تعداد کاربران متصل همزمان را به رقم دلخواه بین 10 تا 1 انتخاب نمود. این دستگاه از SMS هم پشتیبانی کرده و علاوه بر ارسال SMS می‌توان پیامک‌های های دریافتی را روی پنل کاربری یا توسط نرم‌افزار روی تلفن همراه مشاهده کرد.

یکی از قابلیت‌های منحصربه‌فرد این دستگاه، امکان استفاده از کد‌های USSD است که می‌توان به کمک پنل کاربری یا از طریق نرم‌افزار روی تلفن همراه، اقدام به استفاده از کدهای USSD نمود. با کمک این کدها مانند *555# یا *10# می‌توان اقدام به خرید شارژ دیتا و غیره برای سیم‌کارت کرد. 

در صورتی که بخواهید در مصرف باتری صرفه‌جویی شود، می‌توانید برد شبکه وای‌فای را کوتاه کنید. برای این منظور می‌توانید از میان گزینه‌های بردکوتاه شبکه بی‌سیم (صرفه‌جویی باتری)، برد شبکه‌ عادی، برد شبکه‌ طولانی یکی را انتخاب کنید. برای کنترل دستگاه لازم نیست آن را به کامپیوتر وصل کنید؛ با دانلود کردن نرم‌افزار تلفن همراه (اندروید یا‌ آی‌او‌اس) می‌توانید این دستگاه را توسط تلفن همراه خود کنترل کنید، مدیریت شبکه بی‌سیم، کدهای USSD، ارسال و دریافت SMS، به اشتراک‌گذاری کارت حافظه، مدیریت کاربران متصل و غیره تعدادی از قابلیت‌های این نرم‌افزار است. اگر کمی تخصصی‌تر هم بخواهید، این دستگاه به‌صورت FDD به شبکه 4G LTE و به‌ هصورت CAT4 با سرعت ۱۵۰ مگابیت متصل شده و می‌تواند وای‌فای خود را روی باند 2.4 گیگاهرتز با سرعت  ۱۵۰ مگابیت در اختیار کاربران خود قرار بدهد.

 مودم تندا 4G185 هم اکنون با گارانتی 3 ساله شرکت آونگ در بازار عرضه می‌شود.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟