بهترین‌های سال ۲۰۱۷
۱۰ روتر وای‌فای پرسرعتی که به‌زودی وارد بازار ایران می‌شوند
در این مطلب می‌توانید با ده روتر بی‌سیم قدرتمند و پرسرعتی آشنا شوید که در چند ماه اخیر معرفی شده و به‌زودی وارد بازار ایران خواهند شد. البته، چند مدل از این محصولات را هم‌اکنون هم می‌توان در ایران خریداری کرد.

نت‌گیر سریع‌ترین روتر بی‌سیم دنیا با سرعت ۷.۲ گیگابیت را معرفی کرد

شرکت نت‌گیر با عرضه روتر بی‌سیم Nighthawk X10 انحصار شبکه‌های 802.11ad که در اختیار روتر تی‌پی‌لینک بود را شکست و مرز سرعت انتقال اطلاعات به صورت بی‌سیم را به ۷.۲ گیگابیت بر ثانیه رساند. اکنون می‌توان مدعی شد با این روتر می‌توان ویدیوی 4K استریم کرد و از وای‌فای لذت برد.

حمله به اینترنت با لشکری از امکانات!

شرکت ایسوس در آخرین روزهای سال ۲۰۱۶ با معرفی یک روتر قدرتمند و غول‌پیکر، شوک جدیدی به بازار تجهیزات شبکه بی‌سیم وارد کرد. مدل BRT-AC828 یک محصول معمولی نیست و درگاه‌های ارتباطی آن به‌خوبی چنین موضوعی را تأیید می‌کنند.

جزییات بیشتری درباره سیستم مش وای‌فای سامسونگ منتشر شد

شرکت سامسونگ در ماه مارس گذشته از سیستم مش وای‌فای خود به نام Connect Home Smart WiFi System رونمایی کرد. اکنون جزییات بیشتری درباره این سیستم هوشمند مدیریت گجت‌های داخل خانه منتشر شده است.

جدیدترین روتر ایسوس با چهره‌ای منحصربه‌فرد و جذاب معرفی شد

شرکت ایسوس در خلال کنفرانس خبری خود برای نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۱۷ از جدیدترین روتر بی‌سیم خود نیز پرده‌برداری کرد. روتر جدید ایسوس شکل و شمایلی بسیار متفاوت با دیگر روترهای این شرکت و حتا روترهای رقبا دارد.

نگاهی به مشخصات اولین روتر اختصاصی بازی ایسوس

ایسوس از یک روتر بی‌سیم پرسرعت اختصاصی برای بازی‌دوستان به نام ROG Rapture GT-AC5300 رونمایی کرد.

لینک‌سیس روتر سه بانده‌ای با سرعت ۴ گیگابیت معرفی کرد

شرکت لینک‌سیس از یک روتر سه‌بانده پرسرعت و مجهز به فناوری MU-MIMO با سرعت ۴ گیگابیت بر ثانیه رونمایی کرد. قیمت این روتر حدود ۳۰۰ دلار اعلام شده است.

لینک‌سیس روتر بی‌سیمی مخصوص بازی معرفی کرد

شرکت لینک‌سیس در کنفرانس خبری پیش از نمایشگاه CES؛ یک سیستم مش وای‌فای و یک روتر بی‌سیم بسیار قدرتمند مخصوص بازی معرفی کرد. WRT32X یک روتر در رده AC3200 با ویژگی‌های بسیار منحصربه‌فرد در شبکه وای‌فای است.

دومین روتر پر سرعت سینولوژی با قابلیت MU-MIMO

شرکت سینولوژی را بیشتر با دستگاه‌های ذخیره‌سازی تحت شبکه‌اش می‌شناسیم. اما این شرکت در اوایل سال یک روتر پر سرعت AC معرفی کرد و اکنون در آخر سال میلادی ۲۰۱۶ دومین روتر پر سرعت خودش در رده AC2600 و با قابلیت MU-MIMO را رونمایی کرد.

روتر پرقدرت و جدید تندا

شرکت تندا یک روتر پرسرعت به نام AC18 در رده AC1900 معرفی کرد. تندا با معرفی این روتر دوبانده به طور رسمی وارد باشگاه روترهای فوق سریع امروزی دنیا شد.

با این روتر یک اینترنت پایدار را به تمام نقاط خانه برسانید

فرقی نمی‎کند که خانه شما کوچک، متوسط یا حتی بزرگ باشد، اگر می‎خواهید تمام نقاط کور امواج وای‎فای موجود در خانه خود را از بین برده و یک اینترنت پایدار را به همه جا برسانید و در عين حال قصد ندارید برای یک سیستم وای‎فای مش حرفه‎ای نیز که قبلا در سایت شبکه آنها را به شما معرفی کرده‎ایم هزینه کنید، شرکت نت‎گیر با معرفی روتر وای‎فای سه بانده گیگابایتی جدید خود مشکل شما را برطرف کرده است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟