ما اشتباه می‌کردیم!
گلکسی اس 8 لایتی در کار نیست! گلکسی اس لایت لاکچری، یک گوشی معمولی با قیمت یک پرچم‌دار
چند روز پیش بود که برخی منابع خبر داده بودند سامسونگ قرار است نسخه ارزان‌تری از گلکسی اس 8 را روانه بازار کند. این امر، پس از عرضه گلکسی اس 9 کمی برای ما عجیب بود؛ اما شرایط وقتی عجیب‌تر شد که فهمیدیم به جای گلکسی اس 8 لایت، باید شاهد گلکسی اس لایت لاکچری باشیم؛ یک گوشی میان‌رده معمولی با قیمتی فضایی!

مدت زیادی از انتشار خبر معرفی قریب الوقوع یک میان‌رده جدید از سامسونگ نمی‌گذرد. بسیاری از مشخصات این گوشی معلوم شده بودند و تمام شواهد حاکی از آن بود که سامسونگ قرار است یک گوشی با طراحی گلکسی اس 8 و امکاناتی پایین‌تر از آن را روانه بازار کند. آن گوشی که منتظرش بودیم امروز معرفی شد؛ با همان مشخصات، اما با نام و امکاناتی متفاوت و البته قیمتی فراتر از حد انتظار ما.

گلکسی اس لایت لاکچری یک گوشی میان‌رده است که از یک تراشه اسنپدراگون 660 بهره می‌برد. هرچند این تراشه از لحاظ قدرت پردازش در حد و اندازه‌ اسنپدراگون 835 عمل می‌کند، اما پردازنده گرافیکی آن به مراتب ضعیفتر است. در این گوشی از یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با f/1.7 استفاده شده است و دوربین سلفی آن هم دقتی 8 مگاپیکسلی با f/1.7 دارد. 

Galaxy s Light luxury

مطابق انتظار، باتری مورد استفاده روی این گوشی 3000 میلی آمپر ساعتی است و جک هدفون 3.5 میلیمتری هم روی گوشی وجود دارد. نمایشگر به کار رفته روی گلکسی اس لایت لاکچری از نوع Super AMOLED بوده و دارای رزولوشن Full HD+ است. این نمایشگر 5.8 اینچی دارای نسبت طول به عرض 18.5 به 9 است و حاشیه آن بسیار کم است. 

و اما قیمت...

گلکسی اس لایت لاکچری با قیمت 625 دلار روانه بازار خواهد شد که چیزی در حدود قیمت جهانی گلکسی اس 9 است! با توجه به این مسئله، دقیقا نمی‌دانیم چرا کسی باید به جای خرید گلکسی اس 9 یا حتی گلکسی اس 8، سراغ این گوشی بیاید! چیزی جز پسوند «لاکچری»؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟