با سخنرانی وزیر ارتباطات
بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ افتتاح شد+  عکس
الکامپ 2018 آغاز به کار کرد. صبح امروز شنبه ششم مردادماه 1396، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ، با سخنرانی وزبر ارتباطات در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

الکامپ 2018 آغاز به کار کرد. صبح امروز شنبه ششم مردادماه 1396، بیست و چهارمین دوره نمایشگاه الکامپ، با سخنرانی وزبر ارتباطات در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد.

جهرمی با اشاره به چالش‌هایی مانند کم آبی، قطع برق و بروکراسی اداری، تاکید که که نیروهای جوان کشور در مقابله با این مشکلات می‌توانند موجبات رشد کشور را فراهم کنند. وزیر ارتباطات تاکید کرد که امضای سند تحول دیجیتال می‌تواند در حوزه کشاورزی حداقل 35 درصد باعث صرفه جویی در منابع آبی شود.

 نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که همه ساله با حضور گسترده دست‌اندرکاران این حوزه و مخاطبان آن‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌گردد. در  نمایشگاه الکامپ شرکت‌های بخش خصوصی و دولتی تلاش می‌کنند تا آخرین دستاوردهای خود را در حوزه‌های سخت افزار، نرم افزار، شبکه و ارتباطات  به علاقمندان عرضه کنند.

سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برگزارکننده دوره بیست و چهارم الکامپ با حمایت سازمان توسعه تجارت و شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران و مشارکت و حمایت نهادها، انجمن ها و تشکل ها نهایت تلاش خود را بکار گرفته تا دوره بیست و چهارم الکامپ با کیفیت و نظم متفاوت برگزار گردد. انتظار می‌رود نمایشگاه الکامپ 97  که در روزهای ششم مرداد تا نهم مردادماه برگزار می‌شود، نقش موثری در تعاملات بین شرکت‌های ایرانی و خارجی ایفا نماید.

 ماهنامه شبکه تلاش دارد همچون دوره‌های گذشته نمایشگاه الکامپ، گزارش‌های متعددی از جنبه‌ها و جلوه‌های بیست چهارمین دوره آن را به مخاطبان خود عرضه نماید. در ادامه، توجه شما را به تصاویری که خبرنگار عکاس مجله از ساعات اولیه آغاز بکار نمایشگاه الکامپ 2018 ثبت کرده جلب می‌کنیم. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟