Nabu Watch
CES 2016: ساعت هوشمندی که ضد آب، ضد ضربه و برای تناسب اندام است
اولین تجربه Razer با فناوری پوشیدنی با مشکلاتی مواجه شد و برای ماه‌ها به تاخیر افتاد؛ اما این شرکت بار دیگر می‌خواهد با Nabu Watch شانس خود را محک بزند. Nabu Watch تازه عرضه شده این شرکت مثل Nabu اصلی و Nabu X، قابلیت رهگیری فعالیت دارد، اعلان‌های تلفن هوشمند را نشان میدهد و از امکان shake-to-share برخوردار است، اما این‌بار بشکل یک ساعت قلچماق ورزشی طراحی شده است.

البته نباید آن را یک ساعت هوشمند خواند. Nabu Watch با آن‌که از لحاظ تکنیکی اصولا یک ساعت هوشمند محسوب می‌شود اما Razer آن را بیشتر به چشم یک گاه‌شمار ضد آب و ضد ضربه می‌بیند که اتفاقا هشدارهای اپ‌ها و سلامتی و فیتنس‌تان را نیر رهگیری می‌کند. البته شاید این خود یک مزیت باشد، چرا که این کاربر محدود منجر به هفت روز عمر باتری می‌شود.

این مچ‌بند با تلفن‌های آندرویدی و آیفون‌ها کار می‌کند و در ماه ژانویه در دو نسخه، standard edition با قیمت 150 دلار و همچنین Forged Edition با دکمه‌های مقاوم‌تر استیل ضدزنگ با قیمت 200 دلار بفروش خواهد رسید. این تقریبا همان پولی است که باید برای ساعت هوشمند تمام عیار ASUS ZenWatch 2 یا Pebble Time پرداخت کنید اما Razer بر این باور است که این طراحی زمخت ارزش چنین هزینه‌ای را دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟