برای خدمات‌دهی بیشتر به اعضا
افزایش سطح تعامل سازمان نظام‌ صنفی رایانه‌ای و اتاق بازرگانی تهران
براساس تفاهم‌نامه‌ای که به امضای مشترک رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی تهران رسید، طرفین برای توسعه همکاری‌ها و ارتقاء سطح خدمات‌دهی به اعضای هر دو تشکل متعهد شدند. در این جلسه‌ که روز دوشنبه 21 تیرماه در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران برگزار شد، روسای هر دو تشکل بر لزوم افزایش سطح تماس و همکاری میان سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و اتاق تهران تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، براساس این تفاهم‌نامه که به امضای مشترک رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران و رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و بازرگانی تهران رسید، طرفین برای توسعه همکاری‌ها و ارتقاء سطح خدمات به اعضای هر دو تشکل تعهد کردند. این جلسه با حضور ناصرعلی سعادت، رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، آزاد معروفی عضو هیات مدیره و خزانه‌دار سازمان، اصغررضانژاد دبیر سازمان و سید حامد واحدی، خزانه دار اتاق تهران، سیده فاطمه مقیمی، منشی هیئت رئیسه اتاق تهران و بهمن عشقی، دبیرکل اتاق تهران تشکیل شد و مهمترین دستاورد آن، امضای تفاهم‌نامه مشترک میان دو تشکل "نظام صنفی" و "اتاق بازرگانی" برای افزایش سطح و میزان خدمات به اعضای هر دو تشکل بود.

ناصرعلی سعادت درخصوص عقد این تفاهم‌نامه گفت: "این تفاهم‌نامه می‌تواند سرآغاز توسعه همکاری‌های اقتصادی هر دوتشکل با یکدیگر باشد. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای به عنوان یک تشکل جوان همواره از همکاری و تعامل سازنده با تشکل بزرگی همچون اتاق استقبال کرده است. سازمان نصر تهران موفق شده در حرکتی رو به جلو تعامل سازنده‌ای با دستگاه‌ها و نهادهای مختلف دولتی برقرار کند و خوشحالیم که هم اکنون این همکاری با اتاق بازرگانی تهران به نحو شایسته ای برقرار شده است. امیدواریم این توافق در نهایت به موفقیت دست اندرکاران این صنعت منجر شود." سعادت درخصوص مفاد این تفاهم‌نامه افزود: "ارائه خدمات ویژه به  فعالان ICT  عضو سازمان و اتاق، مشاوره‌های تخصصی ICT  به اعضای اتاق تهران، برگزاری نمایشگاه ها و همایش‌های حوزه ICT و تهیه گزارش‌های آماری در حوزه ICT از مواردی است که طبق این تفاهم‌نامه، در دستور کار سازمان نصر تهران قرار دارد."

مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز ضمن ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه میان اتاق تهران و سازمان نصر تهران گفت: "سازمان نظام صنفی بزرگترین تشکل قانونی و پیش‌رو در بخش ICT است که موفق شده بر حفظ منافع بخش خصوصی در این حوزه متمرکز شود. این سازمان تنها تشکل بالنده و تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات است که رئیس جمهور، حکم رئیس آن را امضا می کند. امیدواریم این همکاری هم برای اتاق تهران و هم برای سازمان نصر تهران موثر باشد و اتاق تهران هم از تمام امکانات خود برای  مشارکت و ارتباطی دوسویه  با سازمان بهره خواهد برد." خوانساری ادامه داد: "براساس این تفاهم نامه، ضرورت دارد متقاضیان کارت بازرگانی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از اتاق بازرگانی تهران، مجوز سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران را از پیش دریافت کرده باشند. همچنین اعضای سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران می توانند براساس این تفاهم نامه با برخورداری از تخفیف 20 درصدی در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران عضو شوند."

خوانساری همچنین موضوع  ارائه تسهیلات و کمک‌های فنی اقتصادی را از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه عنوان کرد و گفت: "اتاق تهران قصد دارد در کنارسازمان نصر تهران و با هدف جذب سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه ICT، تسهیلات و کمک‌های فنی اقتصادی را از طریق سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران جذب کند."

خوانساری همچنین موضوع  ارائه تسهیلات و کمک‌های فنی اقتصادی را از دیگر مفاد این تفاهم نامه عنوان کرد و گفت: «اتاق تهران قصد دارد  در کنار سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران و با هدف جذب سرمایه‌گذاری خارجی در حوزهICT، تسهیلات و کمک‌های فنی اقتصادی را از طریق سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران جذب کند.»

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟