راهنمای دانلود و نصب اپلیکیشن اوانو ewano همراه اول
اپلیکیشن *اوانو* به عنوان کانون اصلی خدمات مالی و پرداختی در خانواده بزرگ *همراه اول* راه‌اندازی شده است. در این اپلیکیشن انواع خدمات بانکی، مانند خرید با QR Code، انتقال وجه از طریق کارت و کیف پول، خرید شارژ و بسته و ده‌ها امکان متنوع دیگر وجود دارد که فقط بخشی از سرویس‌های اوانو هستند. در ادامه به راهنمای دانلود و نصب اپلیکیشن اوانو اشاره شده است.

مطلب پیشنهادی

خرید شارژ همراه اول
روش‌های مختلف خرید شارژ همراه اول

مطلب پیشنهادی

 لیست بسته‌ های اینترنت شبانه همراه اول سال 1401 + قیمت
به همراه کد دستوری فعال‌سازی بسته‌های اینترنت شبانه همراه اول

اپلیکیشن اوانو (ewano) همراه اول

  •  اپلیکیشن «اوانو»، با ارائه مجموعه‌ای کامل و هدفمند از سرویس‌های کارآمد و پرتقاضای روز، برای پاسخ‌گویی به نیازهای کاربران توسط همراه اول ساخته شده است.
  • در اپلیکیشن اوانو، تلاش شده است تا فرایندهای خرید، پرداخت قبض، انتقال وجه و چندین سرویس ضروری دیگر، ساده‌تر، کارآمدتر از پیش در اختیار کاربران قرار بگیرد. هدف از ساخت و عرضه اوانو؛ این سوپراپلیکیشن کاربردی و مفید، برداشتن گام‌هایی محکم و استوار برای تقویت و بهبود صنعت دیجیتال این مرز و بوم است.
  • گفتنی است نصب اپلیکیشن اوانو کاملا رایگان است و این اپلیکیشن با حجم پایین طراحی و در دسترس قرار گرفته شده است تا کاربران برای نصب این برنامه با مشکل مواجه نشوند. کاربران می توانند برای گوشی ها با سیستم عامل اندروید از طریق کافه بازار، پلی استور، مایکت و اناردونی اوانو را نصب کنند و در صورتی که از سیستم عامل ios استفاده می کنند می توانند از طریق استورهای مربوطه اپلیکیشن اوانو را دانلود و نصب کنند.

مطلب پیشنهادی

معرفی بهترین بسته‌ اینترنت همراه اول سال 1401 + قیمت و راهنمای خرید

دانلود اپلیکیشن اوانو برای اندروید

دانلود اپلیکیشن اوانو از گوگل پلی

  • جهت دانلود اپلیکیشن اوانو از گوگل پلی روی تصویر زیر کلیک نمایید.

دانلود اپلیکیشن اوانو از اناردونی

  • جهت دانلود اپلیکیشن اوانو از اناردونی روی تصویر زیر کلیک نمایید.

دانلود اپلیکیشن اوانو از بازار

  • جهت دانلود اپلیکیشن اوانو از بازار روی تصویر زیر کلیک نمایید.

دانلود اپلیکیشن اوانو از مایکت

  • جهت دانلود اپلیکیشن اوانو از مایکت روی تصویر زیر کلیک نمایید.

 

دانلود اپلیکیشن اوانو برای ios

دانلود اپلیکیشن اوانو از سیب اپ

  • جهت دانلود اپلیکیشن اوانو از سیب اپ روی تصویر زیر کلیک نمایید.

دانلود اپلیکیشن اوانو از آی اپس

  • جهت دانلود اپلیکیشن اوانو از آی اپس روی تصویر زیر کلیک نمایید.

خدمات اپلیکیشن اوانو (ewano) همراه اول

  • تمامی کاربران اپلیکیشن اوانو می‌توانند از همه خدمات ارائه شده در اپلیکیشن استفاده کنند. البته برای اولین بار در ایران، کاربران اپراتور همراه اول، می‌توانند با استفاده از «اعتبار کیف پول اوانو» که همراه اول به آن‌ها اختصاص داده است به صورت آنلاین و حضوری خرید کنند.
  • به این ترتیب که بعد از تخصیص اعتبار از سوی همراه اول، کاربران می‌توانند بدون شارژ کیف پول اوانو و فقط با داشتن اعتبار، خریدها و پرداخت های آنلاین خود را انجام دهند.
  • همچنین با استفاده از اسکنر کد QR که در اپلیکیشن قرارداده شده است کاربران می توانند از همه فروشگاه‌هایی که دستگاه کار‌ت‌خوان شرکت‌های «به‌پرداخت ملت» و «تجارت الکترونیک پارسیان» را دارند، به صورت حضوری خرید کنند و مبلغ آن را روی قبض شماره همراه خود پرداخت کنند.
  • همچنین کاربران اپلیکیشن اوانو می‌توانند مبلغ خریدهای آنلاین خود از سرویس‌های اوانو را با سه روش؛ پرداخت با کارت، برداشت مستقیم و کیف پول پرداخت کنند.

 

خدمات کیف پول اپلیکیشن اوانو همراه اول

اتصال کیف پول به حساب بانکی کاربران

  • ویژگی منحصر به فرد دیگر خدمات مالی و بانکی اپلیکیشن اوانو اتصال کیف پول کاربران به حساب بانکی آنها است. اپلیکیشن اوانو با ایجاد تعامل دو جانبه و با همکاری بانک های فعال در کشور و با هدف توسعه خدمات مالی و راحتی کاربران اقدام به راه اندازی این سرویس کرده است.
  • هم اکنون دارندگان حساب در 14 بانک پارسیان، ملی، ملت، دی، سپه، کشاورزی، اقتصاد نوین، انصار، ایران زمین، سرمایه، سینا، پست بانک، مهر ایران و سامان می توانند حساب کاربری خود در اوانو را به حساب بانکی خود متصل کنند و از امکاناتی که در این سرویس به آنها ارائه می شود استفاده کنند.
  • کاربران در صورت اتصال حساب بانکی خود به حساب کاربری اوانو می توانند مبلغ ثابتی را به عنوان شارژ اتوماتیک کیف پول خود تعیین کنند و بر همین اساس در صورتی که موجودی کیف پول رو به اتمام باشد این مبلغ مجددا در آن واریز گردد و می توانند نیازهای خود را برطرف کنند. 
  • این سرویس باعث می شود کاربر در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به پرداخت انواع قبض و یا خرید بسته های اینترنت و شارژ سیم کارت های اعتباری کند و حتی به صورت خودکار قبض های خود را پرداخت کرده و یا بسته اینترنتی و شارژ خریداری کند.
  • به این ترتیب کاربرانی که دارای سیم کارت های همراه اول هستند می توانند در لیست مشتریان خوش حساب همراه اول قرار بگیرند و از مزایایی که برای آنها تخصیص یافته استفاده کنند.

مزایای کیف پول اوانو

  • پرداخت با استفاده از اسکنر کد QR روی پذیرنده‌های شرکت‌های «به‌ پرداخت ملت» و «تجارت الکترونیک پارسیان»
  • تخصیص اعتبار از سوی همراه اول به کاربران این اپراتور برای استفاده در کیف پول و بازپرداخت آن در بازه‌های زمانی مشخص به همراه اول
  • اتصال کیف پول به شماره حساب یا کارت کاربر برای سرعت بخشیدن به عملیات پرداخت
  • دریافت هدیه نقدی روی تراکنش‌ها
  1. ‏100 ریال برای دریافت موجودی
  2. 1000 ریال برای کارت به کارت
  3. ‏ 500 ریال برای پرداخت قبض

 

کارت به کارت با اپلیکیشن اوانو همراه اول

  • در بخش کارت به کارت که یکی از محبوب ترین سرویس های مالی اپلیکیشن اوانو به شمار می رود هم اکنون امکان انتقال وجه از مبدا 18 بانک که شامل بانک ملت، پارسیان، ملی، تجارت، صادرات، پاسارگاد، سپه، اقتصاد نوین، انصار، دی، حکمت ایرانیان، ایران زمین، کارآفرین، مهر اقتصاد، موسسه مالی اعتباری توسعه، پست بانک، رفاه و موسسه مالی ملل می شوند، وجود دارد.
  • یکی از مزایای استفاده از سرویس کارت به کارت اپلیکیشن اوانو علاوه بر انجام فعالیت در بستری آسان و امن، دریافت هدیه برای کاربران است. به این صورت که کاربران برای انجام اولین تراکنش کارت به کارت رقم 5000 ریال هدیه نقدی دریافت می کنند و با انجام تراکنش های بعدی نیز رقمی به عنوان پیشکش به کیف پول آنها افزوده می شود.
  • در زمینه دریافت موجودی حساب، شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با وارد کردن مشخصات حساب بانکی خود از موجودی حساب خود مطلع شوید. مزیت ویژه این سرویس اپلیکیشن اوانو این است که به شما برای دریافت نخستین موجودی حساب خود در این اپلیکیشن رقمی به عنوان پیشکش اهدا می شود.

پرداخت انواع قبض در کوتاه ترین زمان با اپلیکیشن اوانو 

  • پرداخت انواع قبض تلفن، آب، برق، گاز و جریمه بخش دیگر سرویس مالی و بانکی اپلیکیشن اوانو را تشکیل می دهند و شما به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن با استعلام قبض خود می توانید اقدام به پرداخت و تسویه کنید. اوانو برای این سرویس هم هدیه ای برای کاربران در نظر گرفته و کاربران می توانند با پرداخت اولین قبض خود در این اپلیکیشن رقم 19999 ریال هدیه نقدی دریافت کنند. علاوه بر این با انجام تراکنش های بعدی نیز رقمی به عنوان هدیه به کیف پول کاربران افزوده خواهد شد.
  • همچنین این امکان برای دارندگان سیم کارت های همراه اول فراهم است که در صورت پرداخت قبض خود در اپلیکیشن اوانو، وصول قبض آنها در لحظه انجام می شود و بلافاصله پس از پرداخت، قبض تسویه شده را می توانند مشاهده کنند.

احراز هویت کاربران به صورت خودکار در اپلیکیشن اوانو

  • یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات مالی و بانکی اپلیکیشن اوانو مربوط به احراز هویت کاربران اوانو به صورت خودکار می شود. طبق قانون مصوب شورای عالی فضای مجازی که به منظور تأمین کامل حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران در فضای مجازی و حقیقی تصویب شده است کاربرانی که قصد انجام خدمات مالی به صورت آنلاین و با استفاده از پلتفرم های مختلف را دارند باید احراز هویت شوند.
  • بر این اساس باید کد ملی مالک سیم کارت و کد ملی صاحب حسابی که به منظور استفاده در بخش خدمات مالی پلتفرم های آنلاین معرفی می شود یکسان باشد تا کاربران بتوانند از خدمات مالی آنلاین استفاده کنند. 
  • این احراز هویت از طریق سامانه شاهکار (شبکه احراز هویت کاربران ارتباطی) که یک واسط بین اپراتورهای مخابراتی و مراجع تطبیق هویت است انجام می شود و اپراتورها باید پیش از ارائه سرویس به مشترکین خود، از طریق این سامانه، هویت مشترکین را از نظر حقیقی یا حقوقی، ایرانی یا خارجی بودن صحت‌سنجی ‌کنند و در صورت تأیید درستی اطلاعات در سامانه، اپراتورها اجازه ارائه سرویس به مشترکین را دارند.
  • اپلیکیشن اوانو به منظور تسهیل خدمت رسانی به کاربران خود، با در نظر گرفتن این قانون احراز هویت را به صورت خودکار از طریق سیستم احراز هویت همراه اول انجام می دهد. به این ترتیب کاربران اپلیکیشن اوانو که از سیم کارت های همراه اول استفاده می کنند نیازی به اعتبارسنجی در سامانه شاهکار را ندارند و این موضوع به صورت اتوماتیک از سوی اوانو انجام می شود و کاربران می توانند به راحتی از خدمات مالی اوانو استفاده کنند.

 

جوایز تابستانه «همراه من» و «اوانو»

  • در تابستان 1400 کلیه مشترکین همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند می‌توانند با نصب و استفاده ازاپلیکیشن های همراه من و اوانو در قرعه کشی هفتگی 1 میلیارد ریال کمک هزینه خرید ادوات دیجیتال شرکت نمایند.
  • این طرح از 26 تیر 1400 آغاز خواهد شد و تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. با نصب اپلیکیشن های همراه من و اوانو علاوه بر شرکت در قرعه کشی از امکانات بی نظیر آنها بهره خواهید برد.

هر هفته 1 میلیارد ریال جایزه نقدی

  • قرعه کشی ها بصورت هفتگی و منظم بین تمام کسانی که هر دو اپلیکیشن را نصب نموده و از آنها استفاده کرده باشند انجام خواهد شد و 2 نفر برنده جوایز 200 میلیون ریالی کمک هزینه خرید لپ تاپ، 4 نفر برنده جوایز 100 میلیون ریالی کمک هزینه خرید گوشی هوشمند و 10 نفر برنده جوایز 20 میلیون ریالی کمک هزینه خرید ساعت هوشمند خواهند شد. بدین ترتیب هر هفته 16 برنده خواهیم داشت.

شاید به این مطالب علاقه‌مند باشید:

راهنمای فعالسازی اینترنت همراه اول

معرفی بهترین بسته‌ اینترنت همراه اول سال 1400 + قیمت و راهنمای خرید

لیست بسته‌های اینترنت ماهانه همراه اول سال 1400 + قیمت

معرفی کدهای دستوری همراه اول

معرفی بسته‌ های اینترنت بلندمدت همراه اول

خرید بسته اینترنت همراه اول برای دیگران

دانلود و نصب اپلیکیشن "همراه من" همراه اول

معرفی بسته‌های مکالمه همراه اول

راهنمای خرید شارژ همراه اول با کد دستوری

چگونه مصرف آزاد اینترنت همراه اول را غیر فعال کنیم؟

راهنمای تغيير مالكيت سیم کارت همراه اول

ایسوس

نظر شما چیست؟