ترابرد خطوط تلفن ثابت با حفظ شماره ممکن شد
تلفن ثابت خود را به هر شهر دلخواه منتقل کنید
چند ماهی است که طرح ترابرد‌پذیری شماره تلفن‌های همراه هر سه اپراتور ارتباطی کشور عملیاتی شده است. حالا نوبت به تلفن ثابت رسیده و در روزهای گذشته، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات شرایط ترابردپذیری برای تلفن ثابت را هم تصویب کرد. شماره ثابت ترابردپذیر، شماره تلفنی است که قابلیت استفاده از آن در کل کشور برای کاربر با حفظ شماره وجود دارد.

این شماره، قابلیت تحرک‌پذیری از نوع مکانی را دارد. تحرک‌پذیری در اینجا به منزله تحرک‌پذیری از جنس موبایل نیست و به عبارتی امکان برقراری تماس صرفا در حالت استقرار در یک مکان ثابت، ممکن است.

مطلب پیشنهادی

دو گیگابایت اینترنت رایگان هدیه مشارکت‌کنندگان در سرشماری اینترنتی
قطعیت یک گیگابایت اینترنت هدیه؛ دو گیگابایت در راه است

در این مصوبه، سقف هزینه اتصال یک خط تلفن ثابت ترابردپذیر آبونمانی مبلغ دومیلیون ریال تعیین می‌شود که یک میلیون ریال آن در زمان ثبت‌نام و مابقی آن طی ۳۶ ماه پس از زمان راه‌اندازی خط از مشترک اخذ می‌گردد. به گزارش فارس، به این ترتیب سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه از شماره ثابت ترابردپذیر به خطوط همراه ۶۲۵ ریال، سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه از خطوط همراه به شماره ثابت ترابردپذیر از سیم‌کارت‌های دائمی ۶۲۵ ریال و از سیم‌کارت‌های اعتباری ۹۳۷ ریال است. سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه «از یا به» شماره ثابت ترابردپذیر و همچنین «به یا از» کلیه خطوط تلفن ثابت (اعم ا درون استانی، برون استانی، ترابردپذیر و غیر ترابردپذیر) ۱۰۰ ریال است. مبلغ آبونمان ماهیانه هر خط تلفن ثابت ترابردپذیر نیز مانند قبل است.

ایسوس

نظر شما چیست؟