رازهای یک شستشوی حرفه‌ای از زبان سامسونگ
با ماشین لباس‌شویی ادواش لباس‌هایتان را متفاوت بشویید
به احتمال زیاد تبلیغات ماشین لباس‌شویی جدید سامسونگ را دیده‌اید. همان ماشینی که در ظاهر یک «در» اضافه دارد و می‌توان لباس‌های جا مانده را در هنگام شستشو به آن اضافه کرد. اما این تنها کاربرد «در» اضافه ماشین لباس‌شویی‌های ادواش (AddWash) سامسونگ نیست. این «در» باعث می‌شود شما حرفه‌ای باشید و می‌توان آن را آغاز نسل جدیدی از تفکر و نگاه به ماشین‌های لباس‌شویی و شستشوی خانگی به شمار آورد.

در هتل‌ها برای نرم‌شدن ملحفه‌ها و حوله‌ها به آنها نرم‌کننده می‌زنند، این اتفاق در خانه هم رخ می‌دهد، اما باز هم نتیجه یکی نیست! دلیل این امر، زمان اضافه کردن مایع نرم‌کننده به فرآیند شستشو است. در ماشین لباس‌شویی‌های معمولی، پودر شوینده (یا مایع شوینده) به همراه نرم‌کننده از همان ابتدا در مخزن ریخته می‌شوند، اما ادواش این امکان را به شما می‌دهد که مایع نرم‌کننده را هر زمان که خواستید به فرآیند شستشو اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی

با این حمل‌کننده نوزاد سامسونگ، هر لحظه از سلامت او مطلع شوید

این یکی از رازهای کلیدی نرم‌تر شدن حوله‌ها و لباس‌ها است. از این روش در شستن لباس‌های کودکان نیز می‌توان استفاده کرد، با این توضیح که ادواش یک حالت خاص برای لباس کودک دارد و بدین ترتیب شما می‌توانید از لطافت لباس کودک خود، اطمینان بالایی داشته باشید. در ضمن، می‌توانید با فعال کردن گزینه قفل کودک ادواش، بابت امنیت آن «در» اضافه نگرانی نداشته باشید.

ماهنامه شبکه: با ماشین لباسشویی ادواش لباسهایتان را متفاوت بشوئید

براساس خبر ارسالی دفتر سامسونگ ایران برای ماهنامه شبکه، یکی دیگر از مزایای استفاده از ماشین لباس‌شویی ادواش، زمانی است که ترجیح می‌دهید برخی لباس‌ها را با دست بشویید. پیشنهاد می‌شود که لباس‌ها را بعد از شستشو با دست، به ادواش اضافه کنید و کار آبگیری را به این دوست حرفه‌ای خود بسپارید. دیگ ادواش با بافت الماس‌گون داخلی‌اش طوری طراحی شده که امکان ندارد لباس‌های حساس و اغلب گران‌قیمت شما نخ‌کش یا بدحالت شوند.

در مدل «H147» ادواش، شما یک لباس‌شویی بی‌صدا و باهوش دارید که می‌توانید آن را با اینترنت کنترل کنید و حتی زمانی که در خانه نیستید هم بر عملیات شستشو تسلط کامل داشته باشید. با این حال شاید نگران باشید که ماندن لباس‌ها در لباس‌شویی بعد از پایان عملیات شستشو و گردش نداشتن هوا در آن، باعث بد‌بو شدن لباس‌ها شود؛ اما ادواش برای حل این مشکل هم راه حل دارد. شما می‌توانید «در» اضافه را به اندازه کمی باز کنید تا هوا در ماشین لباس‌شویی گردش داشته باشد و لباس‌هایی تمیز، آبگیری شده و خوش‌بو را تحویل بگیرید.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟