لیستی کامل از استارت‌آپ‌های ایران
بانک اطلاعاتی استارت‌آپ‌ها در الکام‌استارز 95 منتشر شد + لینک دانلود
ده روز از پایان الکامپ 2016 می‌‌گذرد و به گواه کارشناسان داخلی و خارجی، دوره بیست‌و‌دوم الکامپ در فضایی پویا، شاداب و مشارکت عمومی فعالان حوزه الکترونیک و کامپیوتر کشور برگزار شد. حضور 240 استارت‌آپ‌ ایرانی در سالن 18 تحت برند «الکام‌استارز»، اتفاقی بود که برای دومین سال پیاپی، وزن علمی و فناوری الکامپ 2016 را افزایش داده بود. اما علاوه بر کیفیت خوب عناوین ارائه شده توسط استارت‌آپ‌ها، دسترسی آسان به اطلاعات کسب‌‌و‌کارهای نوپا بسیار اهمیت دارد. در همین راستا، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور بانک اطلاعاتی الکام‌استارز 95 را منتشر کرد.

به منظور سهولت دسترسی و تماس سرمایه گذاران و شتابدهنده‌ها به استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده در سالن الکام‌استارز بیست‌و‌دومین نمایشگاه الکامپ، بانک اطلاعاتی این گروه توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور منتشر شد. بانک اطلاعاتی استارت‌آپ‌های شرکت‌کننده در الکام‌استارز 95 به‌منظور سهولت دسترسی سرمایه‌گذاران و شتابدهنده‌ها توسط سازمان نظام صنفی منتشر می‌شود تا امکان برقراری ارتباط با این گروه از کسب‌و‌کارهای نوپا فراهم شود.

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: پرسه در استارتاپ‌های الکامپ ۲۰۱۶ (بخش اول)

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: پرسه در استارتاپ‌های الکامپ ۲۰۱۶ (بخش دوم)

مطلب پیشنهادی

گالری عکس: پرسه در استارتاپ‌های الکامپ ۲۰۱۶ (بخش پایانی)

این بانک اطلاعاتی شامل نام استارت‌آپ، موسس، اطلاعات تماس و نشانی الکترونیک است. الکام‌استارز برای دومین سال پیاپی به همت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در نمایشگاه الکامپ 2016 برپا شد و فرصتی برای نمایش توانمندی‌ها و ارائه ایده‌های کسب‌وکارهای نوپا فراهم ساخت. اگر به اطلاعات جوانان خوش‌فکر و خلاق این مرز‌و‌بوم علاقمند هستید، می‌توانید این لیست کامل را از سایت شبکه دانلود کنید:

 

 

 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟