Nvidia Shield Android TV
کنسول بازی 4K آندروید تی‌وی از Nvidia به بازار آمد
همانطور که در ماه مارچ قول داده شده بود، کنسول Nvidia Shield Android TV همین ماه دارد به بازار می‌آید، یا بهتر بگوییم همین امروز.

Shield جدید، کنسولی‌ است باریک و زاویه‌دار با رعد‌های برنده‌ی سبز رنگ که از یک پردازنده پرقدرت Nvidia Tegra X1 مبایل به همراه 3 گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. پلتفورم اصلی در اینجا Android TV است و Shield قادر به استریم کردن ویدیوهای 4K از سرویس‌های سازگار است (که شامل نت‌فلیکس، یوتوب و تعدادی دیگر می‌شود). Android TV یک دستگاه بازی هم هست؛ Nvidia  درحال بازارگرمی یک دوجین عنوان اختصاصی بعلاوه آن‌هایی که قبلا هم با Nvidia  سازگار بودن، است.

مدل استاندارد 199 دلاری با ذخیره‌ساز 16 گیگابایتی همراه است، درحالی که نسخه "حرفه‌ای" 299 دلاری 500 گیگابایتی است و با یک کپی از Borderlands: The Pre-Sequel به دست‌تان می‌رسد. هردو دستگاه شامل یک کنترلر بازی‌اند و ذخیرهسازشان از طریق MicroSD و USB 3.0 قابل گسترش است. شما می‌توانید یک کنترل باریک‌تر را به قیمت 49.99 دلار، یک پایه که Shield را عمودی نگه می‌دارد به قیمت 29.99 دلار و یک کنترلر اضافی را به قیمت 59.99 دلار خریداری کنید.

این شرکت اعلام کرده که این کنسول همین حالا برای سفارش از آمازون، بست‌بای و وب‌سایت خودش در دسنرس است.

ایسوس

نظر شما چیست؟