یک تبلت جدید در قد و اندازه آی‎پد
سامسونگ تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 2 را معرفی کرد
سامسونگ تبلت بعدی خود را با نام Galaxy Tab S2 معرفی كرد. این تبلت جدید در دو اندازه و با صفحه‌نمایش‎های 9.7 و 8 اینچی عرضه می‎شود و قرار است در ماه آگوست وارد بازار شود.

این دستگاه‎ها از یک قاب فلزی ویژه باریک و سبک استفاده می‎کند و فقط 5.6 میلی‎متر ضخامت و تنها 389 گرم وزن برای مدل 9.7 اینچ و 265 گرم وزن برای مدل 8 اینچی دارد. هر دو مدل از نمایشگر Super AMOLED با دقت تصویر 2048x1536 پیکسل و یک پردازنده هشت هسته‎ای بهره می‌برند که چهار هسته آن با سرعت 1.9 گیگاهرتز و چهار هسته با سرعت 1.3 گیگاهرتز کار می‎کند. 3 گیگابایت حافظه رم و 32/64 گیگابایت فضای ذخيره‌سازی داخلی از دیگر مشخصات این دو دستگاه است. یک اسلات microSD به خریداران اجازه می‎دهد تا تنها به حافظه داخلی متکی نبوده و فضای ذخيره‌سازی هر دو دستگاه را تا 128 گیگابایت افزایش دهند. همچنین هر دو مدل از وای‌فای و LTE نیز پشتیبانی می‎کنند.

این بار سامسونگ سنت‌شکنی کرده و صفحه‌نمایش بزرگ‌تر 10.5 اینچی را که در آخرین مدل‌های Galaxy Tab خود به کار گرفته بود را کنار گذاشته است. این مدل جدید به اندازه آی‎پد است و مثل تبلت اپل از مقیاس 4:3 در صفحه‌نمایش استفاده کرده است. مزیت اصلی Tab S2 نسبت به مدل پیشین خود (Tab S)، کم شدن وزن، ضخامت و همچنین ساختار بدنه فلزی آن است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟