یک اپ خاص، ویژه و جالب از سامسونگ
 اپلیکیشن سامسونگ برای راحتی کار با نمایشگرهای بزرگ اسمارتفون‌ها
شرکت‌های تولید کننده اسمارت‌فون دائما در حال افزایش اندازه نمایشگر دستگاه‌های خود هستند و به‌همین دلیل کاربران برای کار با گوشه‌ها و لبه‌های این گجت‌ها یا کار با یک دست مشکلات زیادی دارند. حالا غول فناوری کره، سامسونگ، برای حل این مشکل راه‌کار جدیدی ارائه کرده است: یک اپلیکیشن جدید.

شاید یکی از گلایه‌های کاربران از اسمارت‌فون‌های جدید سختی کار با نمایشگرهای بزرگ آن‌ها است زیرا نمی‌توانند انگشت خود را به‌راحتی به‌سمت لبه‌های دستگاه ببرند یا به‌سادگی با یک دست با آن کار کنند. اما جلاب اینجاست که همین کاربران از جمله مشتاقان و علاقمندان نمایشگرهای بزرگ هستند. چون در صفحه‌های بزرگ‌تر دیدن محتوای چند رسانه‌ای لذت‌بخش‌تر است. اما وقتی صحبت از راحتی مدیریت به‌میان می‌آید خیلی از کاربران نمایشگرهای زیر 6 اینچ را ترجیح می‌دهند.

به‌همین دلیل، شرکت کره‌ای سامسونگ با ارائه یک راه‌کار تازه در قالب اپلیکیشن قصد دارد این مشکل را برای کاربران برطرف کند. این اپلیکیشن که + One Hand Operation نام دارد کار را برای کاربران ساده‌تر می‌کند و آن‌ها به‌راحتی می‌توانند با سیستم ژست هوشمندی که در این اپلیکیشن تعبیه شده با یک دست با دستگاه‌هایی که صفحه بزرگ دارند کار کنند.

این اپلیکیشن در حال حاضر در گوگل پلی استور در دسترس کاربران قرار دارد و به‌غیر از آن شرکت سامسونگ هم محدودیت جغرافیایی آن‌را حذف کرده و این اپلیکیشن را روی تمام دستگاه‌های خانواده گلکسی ارائه کرده است.

با این اپلیکیشن می‌توانید در مجموع 12 ژست مختلف تعریف کنید و آن‌ها را از منوی اپلیکیشن فعال کنید. 

در حال یک دست می‌توانید به قسمت ابتدایی برگردید، یک اسکرین‌شات بگیرید، دستیار گوگل یا بیکسبی را فعال کنید یا در نهایت پنل نوتیفیکیشن را باز کنید. هم‌چنین، سطح شفافیت کنترلر را می‌توان تغییر داد یا اصلاح کرد.

علاوه بر این، می‌توانید بعد از مدتی که با کنترل‌ها آشنا شدید آن‌ها را به‌طور کلی از جلوی دید حذف کنید. این اپلیکیشن به‌صورت رایگان از گوگل پلی استور قابل دانلود است.

با این‌که این اپلیکیشن نیازمند هیچ مجوز خاصی نیست، اما متأسفانه فقط با دستگاه‌هایی که توسط سامسونگ تولید شده سازگار است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟