مدیرعامل بلک‌بری نمی‌داند چطور باید از گوشی اندرویدی ساخت خودشان استفاده کند
تنها به صرف اینکه بلک‌بری سرانجام تصمیم گرفته است یک تلفن هوشمند آندرويدی تولید کند، دلیل بر این نیست که همه آمادگی این تغییر را داشته باشند. مدیرعامل بلک‌بری، جان چن احتمالا از معرفی اولین تلفن هوشمند آندرويد Priv شرکت‌اش بسیار خرسند است، اما هنوز نحوه استفاده از آن را به طور کامل بلد نیست.

در یک نمایش ویدیویی از معرفی Priv برای شبکه خبری تجاری (BNN) مشخص شد که این مسئول بلندپایه زیاد از آندرويد استفاده نکرده است. او در این دموی ویدیویی در مورد نحوه اجرای برنامه‎های گوگل سخنرانی می‎کرد، اما در اجرای ساده‎ترین اپلیکیشن‎ها مثل کروم با مشکل مواجه بود و در مواردی با کار با صفحه‌نمایش لمسی هم راحت نبود. به نظر می‎رسد این بار بلک‎بری مسیر درستی را انتخاب نکرده باشد.

برای دفاع از چن باید گفت که او مدیرعامل بلک‎بری است، نه سامسونگ و ال‎جی یا هر شرکت دیگر سازنده دستگاه‎های آندرويدی. در ثانی، از آنجا که چن همیشه از دستگاه‎های بلک‎بری 10 استفاده می‎کرده است، نمی‎توان او را زیاد سرزنش کرد. برای کسانی که عمری از طرفدارن پر و پا قرص بلک‎بری بوده‎اند، چنین تغییر بزرگی در پلتفرم به منزله ترک اعتیاد است و به کمی‎ زمان نیاز دارد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟