نمایشگر QHD با حاشیه باریک و پورت اتصال یو‌اس‌بی نوع سی
جدیدترین تصاویر فبلت هوآوی میت 9 منتشر شد + گالری عکس
به تازگی شاهد انتشار جدیدترین تصاویر منتسب به فبلت هوآوی میت 9 (Huawei Mate 9) بودیم. در این تصاویر برای اولین بار فبلت میت 9 هوآوی به طور کامل نمایش داده شده است. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به گالری تصاویر و مشخصات فنی این محصول داشته باشیم.

چند وقتی است که صحبت‌های زیادی در رابطه با فبلت هوآوی میت 9 می‌شنویم. افراد زیادی هم اکنون برای رونمایی از این محصول لحظه‌شماری می‌کنند. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش طی مقاله‌ای با عنوان "هوآوی میت 9 و میت 9 پلاس سیزدهم آبان معرفی می‌شوند" با توجه به تیزری که شرکت هوآوی منتشر کرده بود، پیش‌بینی کردیم که این محصول در روز سیزدهم آبان ماه رونمایی شود.

مطلب پیشنهادی

شرکت شارپ برای آیفون 8 نمایشگر OLED تولید می‌کند
تجهیز آیفون 8 اپل به نمایشگر OLED توسط شرکت شارپ تایید شد!

اگر هوآوی طبق جزئیات منتشر شده در تیزر تبلیغاتی خود از فبلت هوآوی میت 9 رونمایی کند، دو روز دیگر شاهد پرده‌برداری رسمی از این فبلت خواهیم بود. در همین راستا امروز تصاویر متعددی از این محصول در فضای مجازی منتشر شد. در گالری تصاویر انتهای این مقاله می‌توانید تمام عکس‌های جدید منتسب به فبلت هوآوی میت 9 را بررسی کنید. در تصاویر ارائه شده به وضوح می‌توان ظرافت طراحی فبلت هوآوی میت 9 را مشاهده کرد.

فبلت هوآوی میت 9

موضوعی که در این تصاویر به شکل محسوسی به چشم می‌خورد؛ مربوط به طراحی نه چندان متفاوت فبلت هوآوی میت 9 نسبت به میت 8 است. با توجه به تصاویر منتشر شده می‌توان نتیجه‌گیری کرد بدنه باریک و فلزی، صفحه‌نمایش با حاشیه‌های بسیار باریک، دوربین اصلی دوگانه با چراغ فلش LED دوبل، اسکنر اثر انگشت، پورت اتصال یواس‌بی نوع سی، بهره‌مندی از سوکت 3.5 میلیمتر هندزفری و دوربین سلفی قدرتمند از جمله ویژگی‌های اصلی فبلت هوآوی میت 9 محسوب می‌شوند.

عکسی که در آن دوربین اصلی دوگانه فبلت هوآوی میت 9 نمایش داده شده، تاییدی بر شایعات پیشین مرتبط با بهره‌مندی این فبلت از دوربین دوگانه است. طبق شایعات پیشین این فبلت از سیستم روی چیپ (SoC) کرین 960 هوآوی هم بهره‌مند می‌شود. ظاهرا دوربین دوگانه اصلی این فبلت متشکل از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 12 مگاپیکسلی از نوع لایکا (Leica) خواهند بود. همچنین گفته شده که دوربین سلفی فبلت هوآوی میت 9 از سنسوری 8 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود.

فبلت هوآوی میت 9

در رابطه با صفحه‌نمایش فبلت هوآوی میت 9 هم باید اشاره داشته باشیم که به احتمال زیاد نمایشگری 5.9 اینچی با وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل برای این محصول در نظر گرفته خواهد شد که از طراحی نزدیک به سبک "بدون حاشیه" بهره می‌برد. همانگونه که در تصاویر مشاهده می‌کنید، بخش اصلی پنل جلویی دستگاه توسط نمایشگر آن پوشانده شده است. گفته می‌شود که فبلت هوآوی میت 9 از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی پیش‌فرض 128 گیگابایتی هم بهره‌مند می‌شود.

بدون تردید با توجه به تصاویری که از این فبلت منتشر شده، در آینده بسیار نزدیک و احتمالا در روز سیزدهم آبان ماه شاهد رونمایی از آن خواهیم بود. متاسفانه هنوز اطلاعات دقیقی در مورد زمان عرضه و قیمت فبلت هوآوی میت 9 به دست نیامده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟